לא דיברת - לא שילמת? אצל הוט מובייל דווקא כן שילמת

הוט מובייל מעדכנת את מסלול השיחות המיועד בעיקר לאנשים מבוגרים או לילדים שממעטים לדבר, ומעתה הם דווקא ישלמו - גם אם לא דיברו: החברה החלה לגבות מהם סכום של 7.9 שקלים בחודש

הוט מובייל / צילום איל יצהר
הוט מובייל / צילום איל יצהר

לא דיברת - לא שילמת? אז דווקא כן שילמת. הוט מובייל מעדכנת את מסלול השיחות המיועד בעיקר לאנשים מבוגרים או לילדים שממעטים לדבר, ומעתה הם דווקא ישלמו - גם אם לא דיברו: החברה החלה לגבות מהם סכום של 7.9 שקלים בחודש.

בפנייה שהעביר לקוח הוט מובייל ל"גלובס", הוא מספר כי הודעה בדבר התחלת הגבייה האמורה צוינה בחשבונית האחרונה שקיבלו לקוחות החברה. יודגש כי לפי החברה, מדובר בכאחוז מכלל לקוחות המובייל של הוט מובייל, כך שמספר הלקוחות שיושפעו משינוי המדיניות עומד על כ-14 אלף.

לצד שינוי המדיניות, מדובר בסכום שמחד הוא לא גבוה מדי, ומאידך הוא לא מספיק מרגיז את הצרכנים כדי שיניע אותם לנקוט מהלך כמו לעבור חברה או לנסות לשנות את התנאי. סכום של פחות מ-100 שקל בשנה הוא באמת בגדר עקיצה קטנה לצרכנים וכזה שיכול להגדיל את הכנסות הוט מובייל בסכום בלתי מבוטל של 1.32 מיליון שקל.

חבילות מוזלות מעין אלה, המיועדות כאמור לממעטים לדבר, מציעות המפעילות השונות. כך למשל, בגולן טלקום חבילה מינימלית של 100 דקות שיחה והודעות עולה כ-10 שקלים. חבילה דומה מציעה הוט מובייל בעצמה, וכעת נדמה כי מסלול ה"לא דיברת לא שילמת" - שעבורו ישלמו הלקוחות 8 שקלים ממילא - מתייתר.

ומה אומרים בחברה? "חברת הוט מובייל מובילה את השוק בהצעות מחיר אטרקטיביות ושוברות שוק. מדובר בעדכון מחיר, ראשון לאחר 5 שנים, לפחות מאחוז מכלל הלקוחות".