סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי

קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך

הפרסומת לסופר-פארם היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מקדמת את המודעות לתחום האופטיקה באמצעות שתי בנות בשמלות כחולות שבאות לאופטומטריסט לבצע בדיקת ראייה ובסיומה מקבלות זוג משקפיים ענקי לשתיהן. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7%.

הפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא אחת מהפרסומות הוותיקות של החברה, וכהן נראית בה מנסה לחדש ביטוח לאדם סיני. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.1%.

קבוצת פוקס מנצלת את השקט אחרי חג הפסח ועולה עם קמפיין בכיכובה של הדוגמנית שלומית מלכה. אף שמלכה זוכה להרבה תקשורת בשוטף, לפחות בשלב זה האהדה שהיא זוכה לה אינה מושלכת להישגי הקמפיין בדירוג הזכורות והאהובות: הקמפיין ממוקם במקום השמיני בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום השביעי בדירוג האהובות.

הקמפיין של בנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה העומד, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון. למרות ההשקעה, הקמפיין ממוקם במקום החמישי בלבד בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום האחרון בדירוג האהובות.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן לפני 3 שבועות, ועומד על 492 לעומת 701. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע לפני 3 שבועות, ועומד על כ-31.6 מיליון דולר לעומת כ-48 מיליון דולר.

זכורות אהובות
 זכורות אהובות

זכורות אהובות
 זכורות אהובות