נעילה מעורבת בוול סטריט; וליאנט נסקה ב-24% לאחר הדוח

חברת התרופות רשמה רווח רבעוני, והעלתה את תחזיות הרווח שלה לשנה הקרובה ■ שווי השוק של אפל חצה את רף ה-800 מיליארד דולר ■ דוחות אנבידיה יפורסמו לאחר הנעילה

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס
סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ג') במגמה מעורבת, על רקע נעילה חיובית בבורסות אירופה ונעילה מעורבת בבורסות אסיה מוקדם יותר היום. 

 

המשקיעים עיכלו אתמול את נצחונו של עמנואל מקרון בבחירות לנשיאות צרפת והמדדים המובילים סגרו בעליות קלות בעוד ה-S&P 500 והנאסד"ק העפילו לשיאים חדשים. התאוששות מחירי הנפט תרמה גם היא לסנטימנט החיובי וכעת המשקיעים תוהים מה יהיו המנועים הבאים של הראלי בוול סטריט - שממאן לגווע.

משקיע האג"ח הידוע ג'ף גנדלך, מעריך כי לא לעולם חוסן וממליץ למשקיעים להמר נגד הבורסות בארה"ב ולפתוח פוזיציות לונג על השווקים המתעוררים. אחרים, בשוק מעריכים כי יש עוד מקום לעליות ודווקא אם הפד יעלה את הריבית בפגישה הבאה, זה ייתן רוח גבית לשוק. כעת השווקים מתמחרים סיכוי של 88% להעלאת ריבית ביוני.

עדות לאופטמיות בוול סטריט ניתן לקבל גם במבט במדד הוויקס , שמכונה מדד הפחד. המדד נמצא בשפל שלא נראה מאז 2006.

מניית Valeant Pharmaceuticals International זינקה בחדות לאחר שדוחות חברת התרופות הציגו רווח ברבעון הראשון של השנה. בנוסף, העלתה החברה את תחזיות הרווח שלה ל-2017. ההכנסות, לעומת זאת, היו נמוכות מצפי האנליסטים.

אנבידיה צפויה לפרסם את דוחותיה לאחר סיום המסחר. האנליסטים חוזים כי תדווח על רווח של 67 סנט למניה והכנסות כוללות של 1.91 מיליארד דולר. 

מניית אפל  המשיכה לרכז עניין לאחר שאתמול העפילה לשיא כל הזמנים ולשווי שוק של כ-800 מיליארד דולר. האם ענקית הטכנולוגיה תהיה החברה הראשונה בהיסטוריה של וול סטריט שתגיע לשווי של טריליון דולר?

תחזית אופטימית לאפל: "המניה תגיע בתוך שנה ל-202 דולר ושווי שוק של 1.05 טריליון דולר"