סופית: טרגט ספירט ינהלו את זמן הפרסום של התאגיד

בג"ץ דחה היום את עתירת שפ"מ נגד זכיית טרגט ספירט במכרז, ובכך איפשר למעשה תחילת עבודה מסודרת מיד עם תחילת השידורים

רגע לפני עליית תאגיד השידור הציבורי "כאן" לאוויר, נסגרה סופית גם הסאגה שליוותה את המכרז לשיווק זמן הפרסום של התאגיד. בג"ץ דחה היום (ד') את עתירת שפ"מ נגד זכיית טרגט ספירט במכרז על שיווק זמן האוויר של התאגיד, ובכך איפשר למעשה תחילת עבודה מסודרת מיד עם תחילת השידורים.

אמנם עד החלטת עדין היה פתח לסיכוי שההחלטה בנוגע לזוכה תשתנה אבל בטרגט עבדו כל השבועות האחרונים בהתקשרות עם מנהלים ועובדים ובניית מסלולי פרסום. כזכור, מי שנבחר למנכ"ל החברה הוא אורי נצר - לשעבר מנכ"ל רפיד.

כזכור עתירתה של שפ"מ הוגשה בעקבות זכייתה של חברת טרגט ספיריט, שבשליטת חברת הקד"מ טרגט מרקט, במכרז על הזיכיון של שיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור הציבורי "כאן".

שפ"מ, ששיווקה במשך שנים ארוכות את זמן הפרסום של רשות השידור, פנתה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בבקשה לפסול את זכייתה של טרגט ספיריט במכרז - או לפסול את המכרז כולו - בטענה כי טרגט מרקט, החברה-האם, עונה על הגדרת "פרסומאי" כפי שהוצגה במכרז, ולכן לחברה-הבת אסור להשתתף.

בית המשפט המחוזי לא השתכנע בכך והותיר את הזכייה במכרז בתוקף. שפ"מ לא ויתרו ועתרו לבג"ץ, שכאמור אף הוא הותיר את זכיית טרגט ספירט על כנה.

ניר נובק, שותף בטרגט מרקט, אמר היום בתגובה: "למרות אי-הוודאות שאפיינה את החודשים האחרונים, נערכנו וגיבשנו צוות מקצועי ובראשו המנכ"ל אורי נצר. אין לי ספק שבתוך שנה 'כאן' תהיה מתחרה שוות ערך לערוצי התקשורת המסחריים ותשנה סדרי עולם בשוק הפרסום הישראלי וזאת באמצעות התכנים האטרקטיביים שהיא תייצר עבור האוכלוסייה בישראל בכל פלטפורמות השידור הציבורי".

את טרגט ספירט יצגו במו"מ עורכי הדין גיורא אונגר, מיטל ויצמן וואדים נמירובסקי ממשרד מיתר ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות'.