"נטו משפחה" של גולן טלקום: 3 קווי סלולר ב-70 שקל בחודש

החלה בתוכנית חדשה שבה תמכור 3 קווים ב-70 שקל ו-6 ג'יגה גלישה ■ בתוך כך החברה מרחיבה את שיתוף-הפעולה עם שקם אלקטריק ומחסני חשמל

גיל שרון / צילום: יונתן בלום
גיל שרון / צילום: יונתן בלום

גולן טלקום מרחיבה את שיתוף-הפעולה עם חברת-האם שלה אלקטרה צריכה ותשווק את חבילותיה בעשרות סניפי שקם אלקטריק ומחסני חשמל ברחבי הארץ.

בנוסף הודיעה היום (א') גולן טלקום על ריענון מחדש של ההצעה, לפיה תשווק תוכנית שתיקרא "נטו משפחה" (כמו שמה של התוכנית הכלכלית החדשה של שר האוצר משה כחלון), הכוללת 3 קווים ב-70 שקל בחודש עם 6 ג'יגה גלישה. 

בהודעה שמסרה היום גולן, היא ממשיכה את אותו קו שהפך את החברה למחוללת תחרות בשוק הסלולר, ובמסגרת זו היא משדרגת ומעדכנת את תוכניותיה סביב אותם המחירים הקיימים. הפעם היא קוראת לתוכנית "נטו משפחה", ובמסגרתה היא מוכרת 3 קווים ב-70 שקל לחודש, כאשר הקו הראשון עולה 28 שקל, והיתר יעלו 21 שקל לכל קו נוסף. ניתן להוסיף קווים נוספים לתוכנית באותו מחיר. החבילה כוללת 6 ג'יגה גלישה שיחות והודעות ללא הגבלה. 

גולן הודיעה על מהלך לחיזוק אחיזתה בעולם הריטייל, עם הרחבת הפריסה הארצית עם כ-75 נקודות מכירה חדשות, ולראשונה מאז הקמתה תשיק רשת של 14 דוכנים עצמאיים ברחבי הארץ, בין היתר בקניון איילון ברמת-גן, בדיינגוף סנטר בתל-אביב, בקניון הזהב בראשון-לציון, בקניון גרנד חיפה, בקניון מלחה בירושלים, בגרנד קניון באר-שבע ועוד, לצד העמקת שיתוף-הפעולה עם רשתות מחסני חשמל ושקם אלקטריק בעשרות סניפים נוספים אשר יהוו נקודות מכירה והצטרפות לגולן טלקום.

נקודות המכירה החדשות מצטרפות לעשרות נקודות מכירה קיימות של גולן טלקום, בין השאר ל-40 סניפי רשת בסט מובייל המשווקת את גולן טלקום מאז הקמת החברה ברחבי הארץ.