אתרים שכדאי להכיר: כך תמצאו טיסות מוזלות בעשרות אחוזים

עידן השמיים הפתוחים יצר מציאות חדשה בשמי ישראל, כששלל חברות תעופה מתחרות על ליבו של הצרכן הישראלי ■ הכירו שני אתרים מומלצים שדרכם תוכלו לאתר את הטיסות הזולות והמשתלמות ביותר לכל יעד בעולם

צ'ק אין, טכנולוגיה הזמנת טיסות/ צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, טכנולוגיה הזמנת טיסות/ צילום: שאטרסטוק

עשרות אפליקציות ואתרים מבטיחים למצוא עבורנו את המחיר המשתלם ביותר עבור טיסות ליעדים שונים. חלקם גם מקיימים את ההבטחות, ולכן תמיד כדאי להציץ בחלקם לפחות בדרך לחופשה.

הנה שני רעיונות: האתר הפועל גם כאפליקציה, "אייר פייר וושט דוג", מציע לערוך השוואת מחירי טיסות של כל חברות התעופה הקיימות בעולם וגם של מלונות. אחרי הכנסת היעד והמועד המבוקש תתקבל רשימה של האתרים המשתלמים ביותר במחיר, דרכם גם ניתן לבצע את ההזמנה. האתר מציע עוד לקבוע את יעד הטיסה לפי מחיר משתלם במסגרת רשימת ההצעות הזולות של הטיסות מתל-אביב למשל. שירות אחר מאפשר לקבל התראות על הוזלות במחיר לפי יעד מסוים או בכלל.

האתר השני הפועל גם כאפליקציה הוא "פיירנס", שמציע להנגיש את המחירים המשתלמים לפי 190 תאריכים שונים וכך לגרום לכם להתאים את מועד הנסיעה למחיר המשתלם ולמשך השהות. ההצעות המוזלות מוצגות באמצעות מנוע חיפוש הסורק כ-100 אלף טיסות הממריאות מדי יום ברחבי הגלובוס, וכך הוא מייצר קומבינציות של חברות תעופה ומועדי טיסה - אלה יכולים להיות לטווח הקרוב, כלומר לספונטניים שבינינו או למועדים רחוקים, אפילו בטווח של כמה חודשים ממועד החיפוש.

גם כאן מציעים לנוסעים לחשוב אחרת, כלומר לטוס לפי המחיר, כשכבר בעמוד הבית תקבלו שורה של דילים משתלמים וחלקם מאוד יצירתיים - למשל מתל-אביב ללונדון ב-280 דולר לחופשה של 4 ימים ב-17 ביוני בטיסות דרך פריז בהלוך ודרך איסטנבול בחזור.