דיילות איסלנדיות בקמפיין חדש ונועז לעידוד תיירות לישראל

חברת הלואו-קוסט האיסלנדית WOW, שהכריזה השבוע על קווי טיסות חדשים מת"א לארה"ב במחירים אטרקטיביים, שלחה את דיילות החברה לישראל כדי לבדוק את השטח - ועל הדרך לייצר סרטון ויראלי לקמפיין חדש שיעודד הגעת תיירים לארץ

דיילת אויר / צילום: שאטרסטוק
דיילת אויר / צילום: שאטרסטוק

הבאז סביב תחילת פעילותה של חברת התעופה WOW אייר האיסלנדית בישראל מסרב להירגע, ואחרי שבשבוע החולף חשפה החברה כי תמכור כרטיסי טיסה מתל-אביב לארה"ב במחיר של 149 דולר לכיוון, מגיע שלב הקמפיין השיווקי - אלא שהפעם הוא דווקא לא מכוון לקהל הישראלי.

חברת הלואו-קוסט יצרה סרטון קליל וקיצי, שבו מככבות שתי דיילות החברה כשהן במסע אל כמה מהאטרקציות המוכרות ביותר בישראל. הדיילות נראות לבושות במדי החברה הוורודים וחמושות במשקפי שמש, כשהן בודקות את חופי תל-אביב, גולשות בים, מטיילות ביפו העתיקה ואף בודקות את הקולינריה המקומית בשוק הכרמל.

הדיילות גם מדרימות אל ים המלח, שם הן "עוברות" לבגד ים וצפות במקום הנמוך ביותר בעולם ואף רוכבות על גמל, כמו שעושים תיירים רבים המגיעים לארץ.

לפי גורמים שהיו מעורבים בהפקת הסרטון, "מדובר בשתי דיילות אמיתיות שהגיעו לארץ לפני כמה ימים והסתובבו בכמה אתרים. זהו סרטון ראשון מתוך כמה שיעלו בהמשך לאוויר במסגרת קמפיין ענק שצפוי לרוץ ברחבי צפון אמריקה ואיסלנד, במטרה לעודד תיירים להגיע לישראל באמצעות מטוסי החברה".

הסרטון הועלה גם באתר הפייסבוק של חברת WOW אייר, ובפוסט בעמוד החברה נכתב: "מציגים את היעד החדש ביותר שלנו - תל-אביב - חוף גן עדן, המוקף בכמה מהאתרים הכי היסטוריים בעולם".