תקציב הפרסום של חברת הבנייה אזורים עובר לפרסום בלאנקו

החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי

תקציב הפרסום של חברת הבנייה אזורים יטופל במשרד הפרסום בלאנקו - כך נודע ל"גלובס". החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל.

קבוצת אזורים לא הראתה בשנים האחרונות נאמנות גבוהה במיוחד למשרדי הפרסום עימם היא עובדת. בשונה מקבוצות בנייה אחרות, כמו למשל קבוצת גינדי שהולכת לאורך זמן עם משרדי הפרסום שלה - תקציב אזורים עבר בשנים האחרונות מספר ידיים, גם של משרדי פרסום גדולים.

משרד הפרסום הגדול האחרון שטיפל בתקציב אזורים היה מקאן תל-אביב, שזכה בו במסגרת מכרז בו התמודדו גם יהושע TBWA ואדלר-חומסקי, שהיה משרד הפרסום שהחזיק בתקציב קודם לכן. בהמשך הועבר נתח מהתקציב למשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי.

כאמור, עתה אמור התקציב לעבור למשרד הפרסום בלאנקו, שיהיה אחראי גם על אסטרטגיית המותג של אזורים כקבוצה וגם על פרויקטים ספציפיים.

משרד הפרסום בלאנקו הוא בבעלות הפרסומאי אביתר סדון. המשרד מטפל בתקציבים כגון אלבר, הארלי דווידסון ישראל, הכשרה חברה ביטוח ועוד.

אזורים היא אחת מחברות הבנייה הוותיקות בארץ. היא הוקמה ב-1964 על-ידי חברת שיכון ופיתוח לישראל והכשרת היישוב, ומאז 2011 היא נמצאת בשליטת איש העסקים הרשי פרידמן. פרט לפרויקטים של בנייה שהיא מקימה בארץ, מפעילה אזורים גם חטיבה להתחדשות עירונית.