מלך האינסטגרם הנהנתן מוצא לעצמו אהבה חדשה

המיליונר הנהנתן, מלך האינסטגרם, דן בילזריין - שטוען כי עשה את כל הונו מפוקר, אך התפרסם בזכות אוסף תמונות האינסטגרם שלו אשר כולל בעיקר נשקים, מכוניות, מסיבות פרועות ונשים ערומות - החליט להוריד הילוך ולהתמסד

המיליונר דן בילזריין עם החברה סופיה / צילום: מתוך עמוד האינסטגרם
המיליונר דן בילזריין עם החברה סופיה / צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

מה כבר לא סופר על המיליונר הנהנתן, מלך האינסטגרם, דן בילזריין, שטוען כי עשה את כל הונו מפוקר, והתאפיין באוסף תמונות אשר כלל על פי רב מגוון נדיב של נשקים, מכוניות, מסיבות פרועות, כמויות עצומות של אלכוהול, נופשים בריזורטים הכי יוקרתיים ואקזוטיים בעולם ונשים ערומות שישנות לצדו בכל לילה.

אז עכשיו קבלו את בלזריין החדש. מלך האינסטגרם החליט כנראה לרדת מכס המלכות ולפנות אותו למתחרים שלו. לא רק שהוא הפסיק כמעט לגמרי להעלות תמונות מבילויים מטורפים, יוקרתיים וסליזיים, אלא שהוא גם מקדיש את רוב זמנו לאותה אישה - הדוגמנית סופיה בוורלי, ולחתול שלו.

השניים מציגים זוגיות יציבה כשהם יוצאים יחד למספר חופשות בחו"ל, לדייטים באירועים משפחתיים, לחופשת סקי ולספורט ימי אקסטרימי. באינסטגרם שלה היא בכלל מתייחסת אליו בתור אהבת חייה, עם משפטים כמו "הנוף הכי יפה הוא אתה".

מלבד העובדה שהוא מצמצם את מרבית זמנו לאישה אחת, בילזריין גם מתחבר מחדש לחתול שלו ומעלה סרטונים די הזויים איתו. אם בילזריין ייפרד מבוורלי זה ישאיר אותו רק על סטטוס של רווק עם חתול - וזה כבר יכול להרוס לחלוטין את המעריצים הכי גדולים של סגנון החיים הייחודי שלו. לאן נעלם האדם שלפני שנה וחצי הודיע שירוץ לנשיאות? לא ברור, אבל כשנדע - נדווח.