"הישרדות" הצליחה להפוך את המגמה: רשמה אמש 24.4% רייטינג

קשת, ללא "ארץ נהדרת", הכניסה בשבוע החולף 5 תוכניות לעשירייה המובילה בטבלת הרייטינג ■ לראשונה הצליחו "כאן" לעקוף את ערוץ 10 בזכות "60 ימים של טלטלה" עם רונן ברגמן

אחרי 5 תוכניות רצופות שבכל אחת מהן נרשם רייטינג נמוך יותר, הפרק של "הישרדות" ששודר אמש (מוצ"ש) הצליח להפוך את המגמה, לעלות לנתון של 24.4% - ולחזור להוביל את טבלת הרייטינג השבועית לראשונה מאז פרק פתיחת העונה. הפרק הנוסף של הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 רשת ששודר בשבוע החולף זכה ל-22.6%, הנתון הנמוך ביותר של התוכנית בעונה זו, והתברג במקום השלישי. רשת מצליחה להכניס תוכנית שלה גם למקום הרביעי - הסדרה הקומית "שנות ה-80" (21.2%).

קשת לא שידרה בשבוע החולף תוכנית של "ארץ נהדרת", שהשבוע ישודר פרק סיום העונה שלה, וכך התוכנית הבולטת שלה היא "מועדון לילה", שהתברגה למקום השני עם 23.1%. מלבדה הכניסה קשת לטבלה עוד 4 תוכניות: "המתחזים" של חיים אתגר ותוכניתה של עדי אשכנזי השיגו 21% והתברגו במקומות החמישי והשישי. הסדרה "להיות איתה" במקום השביעי עם 19.3%; ומשדר שהוכן עבור הזכיינית על-ידי חברת החדשות, "חידת קופיקס", במקום השמיני עם 18.2%.

בערוץ 10 תוכניתה של ענת גורן, "החיפוש", ממשיכה לשמור על רייטינג דו-ספרתי - 10.5% כמו בשבוע שעבר - מאז עלייתה לאוויר. נתון נאה השיג גם סרטם של אלון בן-דוד וציפי ביידר על מלחמת ששת הימים, "בוקר אחד ביוני", ששודר ביום שני והגיע ל-12.2%. לעומת זאת, "ריסטארט", ששודרה ביום שלישי, הסתפקה ב-5.1% בלבד, ואף הובילה לתקדים, כשלראשונה הצליחו בתאגיד השידור "כאן" לעקוף בפריים-טיים את ערוץ 10. זאת, בזכות סרט שגם הוא עסק באותה המלחמה, "60 ימים של טלטלה" בהגשתו של רונן ברגמן, שהגיע ל-5.6%.

התוכנית היחידה של "כאן" שממשיכה לחצות את רף ה-5% רייטינג היא השעשועון החביב "המרדף" בהגשת עידו רוזנבלום, שהגיעה ביום חמישי ל-5.2% (התוכנית משודרת פעמיים בשבוע). היום (א') ישדרו ב"כאן" את משחק הכדורגל בין ישראל לאלבניה, מה שיאפשר להם ככל הנראה לרשום סוף-סוף ערב עם נתונים גבוהים יחסית.

משדרי החדשות בסוף השבוע: ביום שישי, "אולפן שישי" עם דני קושמרו בחדשות 2 יורדת ל-12.9%, וכך גם "שישי" עם אילה חסון בחדשות 10, שנחלשת ל-6.5%. חדשות השבוע ב"כאן" עם 4.2%. בשבת, "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 מתחזקת ל-17.6% (מקום 9), "המגזין" בערוץ 10 עם 7.6%, ו"רואים עולם" בתאגיד השידור עם 4.2%.

רייטינג 11-6-17
 רייטינג 11-6-17