פורשת בשיא: פרק הסיום של "ארץ נהדרת" בראש טבלת הרייטינג

"הישרדות" של רשת ממשיכה לספק נתונים לא גבוהים, ובערוץ 10 רק "המקור" מצליחה להציג השבוע נתון דו-ספרתי

פרק הסיום של "ארץ נהדרת / צילום:  מיכל אפרתי
פרק הסיום של "ארץ נהדרת / צילום: מיכל אפרתי

פרק סיום העונה של התוכנית "ארץ נהדרת" מוביל בבטחה את טבלת הרייטינג השבועית עם נתון של 27.4% בקרב בתי-האב במגזר היהודי ו-745 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. במשך רוב העונה הנוכחית הייתה "ארץ נהדרת" קלף מנצח עבור זכיינית ערוץ 2 קשת במונחי טבלת הרייטינג השבועית, והיא מסיימת את העונה בממוצע של 27.2%.

במקומות השני והשלישי נמצאים שני פרקי "הישרדות" של רשת, שממשיכים לספק נתונים לא גבוהים ביחס למה שניתן היה לצפות מהפורמט. הפרק ששודר ביום רביעי רשם שפל חדש, 22.2%, ואתמול (מוצ"ש) נרשמה התאוששות קלה ל-22.8%.

מלבד שני הפרקים הללו, גם השבוע נכנסת לטבלה השבועית הסדרה הקומית של רשת, "שנות ה-80", שנחלשת מעט ל-19% ומתברגת במקום השישי.

קשת מכניסה לטבלה השבועית 5 תוכניות. במקום הרביעי שידור חוזר של "מה זה השטויות האלה?"; במקום החמישי פרק בסדרה "להיות איתה"; במקום השביעי שידור חוזר של "עובדה"; ולמקום העשירי משתחלת "נופלות על הרגליים". השבוע תעלה בקשת הריאליטי "רק רוצים לרקוד", ויהיה מעניין לראות היכן היא תשתבץ בטבלת הרייטינג.

בערוץ 10 רק "המקור" מצליחה להציג נתון דו-ספרתי (10.4%), ושתי תוכניות נוספות מגרדות את הרף - "החיפוש" ו"גב אומה" - עם 9.9% לכל אחת.

יום שלישי, שבו משודרת התוכנית "ריסטארט", מוסיף גם השבוע להיות עקב האכילס של ערוץ 10. התוכנית הסתפקה ב-4.1%, ושוב המשדר ששודר מנגד בתאגיד השידור "כאן" חלף על פניה. הפעם היה מדובר ב"דוח רולניק", שהגיע ל-5.3%. התוכנית הנצפית ביותר השבוע ב"כאן", ובכלל מאז שעלה לאוויר, הייתה כצפוי משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל ואלבניה, שרשם רייטינג של 10.1%.

נמשכת הצניחה בצפייה במשדרי החדשות ביום שישי בערב: השבוע 3  תוכניות האקטואליה בקושי מגיעות יחד ל-20% רייטינג. "אולפן שישי" בערוץ 2 צונחת לשפל עם נתון של 11.3%, בערוץ 10 "שישי" נחלשת ל-6.2%, וב"כאן" "חדשות השבוע" מסתפקת ב-2.7%.

במוצאי שבת נחלשת "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2 ל-16.4%, "המגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10 יורדת ל-6.5%, ו"רואים עולם" בהגשת יעקב אחימאיר, המשודרת בתאגיד "כאן", נעה בניגוד למגמה ומתחזקת ל-4.7%.

רייטינג 18-6-17
 רייטינג 18-6-17