לקראת החופש הגדול: סלקום תעלה ערוץ חדש לגיימרים

מדובר בערוץ ג'ינקס שמשודר כבר בעשרות מדינות בעולם ומהווה חלק מתחום שצומח בשנים האחרונות ■ ערוץ הילדים הודיע כי ישדר שתי עונות נוספות של סדרת הילדים הפופולרית ארתור

סלקום TV הודיעה היום כי תשדר אצלה את ערוץ ג'ינקס (GINX) שמוקדש לתחרויות ותכנים מעולם הגיימינג (משחקי המחשב). התחום שנקרא eSports נחשב לאחד התחומים הצומחים בתעשיית הטלוויזיה, והוא נשען על ערוצים פופולאריים ביו טיוב ובפלטפורמות כמו Twitch שבהם מעבירם גיימרים בשידור חי או מוקלט את המשחקים שהם משחקים.

הערוץ של חברת ג'ינקס הבריטית משודר כבר ביותר מ-40 מדינות בעולם ומגיע ליותר מ-40 מיליון בתי אב. בערוץ כולל תוכניות אולפן שבהן מתארחים אישים מוכרים מעולמות הגיימינג, תוכניות מגזין, וכמו כן הוא גם משדר בשידור חי את ליגות הספורט האלקטרוני המובילות בעולם במשחקים הפופולאריים ביותר דוגמת אליפות העולם ב-Call of Duty.

בסלקום מסרו היום כי חלק מתכני הערוץ יתורגמו לעברית. בחברה הודיעו היום עוד כי במסגרת הערוץ שיועבר בסלקום TV ישודרו גם חלק ממשחקי הליגה הישראלית בספורט האלקטרוני, בשיתוף העמותה לגיימינג תחרותי בישראל והפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני (IESF).

ערוץ ג'ינקס כבר משודר היום באפליקציית 4GTV של פרטנר, והוא צפוי להיות משודר גם בשירות הטלוויזיה של החברה שיושק ביום שלישי השבוע, במהלך שאמור להכניס ממד נוסף לתחרות בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית. ככל הידוע כעת, פרטנר עומדת להכריז על מוצר שמחירו יהיה דומה לזה שמציעה כיום סלקום (99 שקלים בחודש), והוא יכלול גם גישה לשירות הוידיאו העולמי נטפליקס.

בתוך כך, ערוץ הילדים של RGE, שמשודר כיום בהוט וגרסה שלו אמורה לעלות גם בשירות שתשיק השבוע פרטנר, הודיע כי רכש לשידור את שתי העונות החדשות של סדרת האנימציה "ארתור", המיועדת לגילאי 5-12. העונות החדשות צפויות לעלות לאוויר עוד במהלך השנה. מדובר בהפקה קנדית-אמריקאית המשודרת בארה"ב בטלוויזיה הציבורית (PBS) שתכניה נחשבים איכותיים. הסדרה ששודרה לראשונה בישראל ב-1997 רשמה הצלחה בארץ ובעולם, ואף זכתה בארבעה פרסי אמי.

מערוץ הילדים נמסר: "אנו שמחים לבשר לצופינו חובבי ארתור, בני כל הגילאים, כי רכשנו שתי עונות חדשות שישודרו בשידור ראשון במקביל לכלל הצופים בעולם".