גרמין מציגה בישראל: המילה האחרונה בתחום אביזרי ספורט

שוק אביזרי ושעוני הספורט החכמים צובר בשנים האחרונות תאוצה בישראל ובעולם ■ חברת גרמין חשפה השבוע כמה ממוצריה החדשים בתחום שנחתו לאחרונה בישראל ■ קבלו הצצה בווידאו

באירוע השקה מיוחד שנערך בהרצליה, חשפה יצרנית שעוני הדופק ואביזרי הספורט גרמין את הפיתוחים האחרונים מתוצרתה, שנחשבים למילה האחרונה בתחום. 

הראשון שבהם הוא שעון הדופק והכושר, forerunner 935, אשר מגיע במשקל של 49 גרם בלבד, ובין השאר יבצע מעקב אחר האימון בזמן אמת, יציג את יעילות סגנון הריצה שלנו וינטר את יעילות צריכת החמצן בזמן הפעילות. מחיר השעון: 2,500 שקל.

בנוסף הציגה גרמין גם צמיד כושר בשם vivosmart, אשר יזהה באופן אוטומטי את מצב הפעילות בו אנחנו נמצאים - ריצה, הליכה, אופניים ופעילויות נוספות - וימדוד אותן מבלי שנצטרך להגדיר לו דבר. לדברי גרמין, הצמיד אף יבצע מעקב אחר רמות המתח שלנו ויציע תרגילי הרפייה ונשימה. מחיר צמיד ה-vivosmart הוא 700 שקל, ומי שחושב ששעוני הספורט והניטור מיועדים לספורטאים בוגרים, מגיעה גרמין ומציגה צמיד ניטור ספורט המתאים לילדים.

צילום ב-360 תופס תאוצה בשנתיים האחרונות כטרנד מבטיח, וגרמין מצטרפת לטרנד הזה עם מצלמת ספורט ב-360 מעלות. ה-VIRB 360 עמידה במים ויודעת לצלם וידאו באיכות מרשימה של עד 5.7K ב-30 פריימים לשנייה. היא בעלת אפשרות לשלב את נתוני החיישנים כמו ברומטר, מהירות, קצב ונתונים נוספים המתקבלים על-ידי חיישני ה G METRIX, על גבי תמונת הווידאו עצמה במציאות רבודה, דבר שנותן לנו צילום אינפורמטיבי ומעניין יותר. המצלמה מגיעה עם חצובה מובנית משלה, ומחירה 3,500 שקל. 

באדיבות אלי חבוש, HTmag.co.il