תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לפרסום אברהם

אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב:  כ-10 מיליון שקל

מחסני תאורה / צילום: איל יצהר
מחסני תאורה / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של רשת מחסני תאורה, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, עובר לפרסום אברהם - כך נודע ל"גלובס". בשונה מהמקובל בשוק, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ובלי לגרור משרדי פרסום בגדלים שונים להוצאות על מצגות של קריאייטיב ואסטרטגיה.

תקציב הפרסום של מחסני תאורה טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. אדלר-חומסקי מטפלים בתקציב כ-7 שנים, במהלכן לקחו את הלקוח, שהיה מוטה פרסום מכירתי בלבד, לקו המשלב תדמית ומכירות, לרבות השקעות לא מבוטלות בטלוויזיה.

עד ההתקשרות עם אדלר-חומסקי, נחשבו מחסני תאורה ללקוח המזגזג בין משרדי פרסום ומנהל את עסקיו בעיקר לפי מחירי מדיה. ברזומה שלו רשומים מספר לא מבוטל של משרדי פרסום: קדם לאדלר-חומסקי משרד הפרסום ענבר-מרחב, ולפניו משרד הפרסום זרמון-גולדמן.

ההתקשרות בין מחסני תאורה לזרמון-גולדמן כבר עברה גלגולים רבים: משרד הפרסום טיפל בתקציב של מחסני תאורה כשנתיים בין השנים 2003-2005, אז עברו מחסני תאורה למשרד הפרסום מקאן-אריקסון. לאחר כ-3.5 שנים עם מקאן, חזרו מחסני תאורה באופן מפתיע לזרמון-גולדמן.

מקורבים בענף סיפרו אז ל"גלובס" כי הפסקת ההתקשרות עם מקאן נעשתה על רקע חילוקי דעות מסחריים שלא ניתן היה לגשר עליהם. בהמשך הודיעה הרשת לזרמון-גולדמן על הפסקת ההתקשרות, אולם לאחר פרסום הדבר ב"גלובס" החליטה רשת התאורה להשעות את ההחלטה בשבוע. בסופו של דבר הודיעה מחסני תאורה כי היא עוזבת, סופית את זרמון-גולדמן.

אולם, גם עם ענבר-מרחב לא התנהל רומן ארוך במיוחד, ולאחר שנה וחצי הגיע התקציב לאדלר-חומסקי - שם הוא התנהל כאמור עד עתה.