יו"ר חדש לוועד טייסי אל-על: רן אלקבץ יחליף את ניר צוק

אלקבץ: "אנו בתחילתו של עידן חדש, רצוף אתגרים בתחום יחסי העבודה והרגולציה, ונידרש לכל אלה באופן רציני, מעמיק ויסודי"

בבחירות שהתקיימו אתמול (ד') לוועד טייסי אל-על, נבחר הקברניט רן אלקבץ ליו"ר הוועד במקומו של ניר צוק, ששימש כיור ועד הטייסים עד כה ומי שעמד מול מנכ"ל אל-על במהלך הסכסוך הממושך והמתוקשר בין וועד הטייסים והנהלת החברה.

אלקבץ מסר: "תודות לקברניט ניר צוק ולוועד היוצא על עבודה מאומצת והובלה נחושה של אצ"א בתקופה לא קלה. אנו בתחילתו של עידן חדש, רצוף אתגרים בתחום יחסי העבודה והרגולציה, ונידרש לכל אלה באופן רציני, מעמיק ויסודי. נדגיש כי טובת החברה, רווחת עובדיה בכלל ואצ"א בפרט - חד הם.

"ברוח זו אנו מושיטים יד להנהלת החברה בקריאה לפתוח מיידית בדיאלוג הוגן, רחב והצופה פני עתיד, אשר יביא אחת ולתמיד להסדרה סופית של כלל הנושאים שעדיין במחלוקת".

בין היתר לא נמצא פתרון להפעלת הסימולטור שהביאה אל-על לישראל באופן מוסדר במסגרת הדרכת הטייסים הטריים וריענון לטייסים הוותיקים.

אלקבץ הוסיף כי "אצ"א פועלים ויוסיפו לפעול ככל הנדרש כדי לתת מענה הולם לעומס הטיסות הצפוי בחודשים הקרובים, יד ביד עם יעדי החברה בשלב חשוב בצמיחתה, ובכלל זאת קליטת צי מטוסי 787. לנגד עיננו - מתן שירות מיטבי לנוסעי החברה, בדגש על בטיחות ללא פשרות ורמת טיסה שאין שנייה לה".

ניר צוק, יו"ר ועד הטייסים היוצא, מסר: "תוצאות הבחירות מעידות על אחדות אצ"א ומהוות הבעת אמון נחרצת וחד-משמעית בפעילות ובמדיניות של הוועד היוצא. התמיכה הגורפת שקיבל יו"ר הוועד הנבחר מצביעה על רצון חד-משמעי של אצ"א להמשיך את המדיניות של הוועד היוצא, לפעול לפתרון כל הבעיות והנושאים שעל הפרק, תוך שמירה על זכויות אצ"א, מתן גיבוי לשאר עובדי החברה בדרישותיהם הצודקות והתנגדות לכל פגיעה בזכויות הנוסעים ובשירות - המשך למדיניות הוועד שרן הוביל והדגיש במערכת הבחירות".