חופשה של פעם בחיים: טרנד חדש בתחום טיולי היוקרה

חברת טיולי היוקרה בלאק טומטו מציעה סיורים פרטיים ואקסקלוסיביים בעקבות סדרות טלוויזיה פופולריות כמו "משחקי הכס", "שובר שורות", "טווין פיקס" ו"הכתר" ■ מה כוללת תוכנית החופשה, וכמה זה יעלה לכם? צפו בווידאו

צ'ק אין טיולים מהסרטים / צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין טיולים מהסרטים / צילום: מתוך הוידאו

חברת טיולי היוקרה בלאק טומטו מציעה סידרה של טיולים אשר נשענים על תוכניות טלוויזיה אהובות. על-פי בעלי החברה, כל אחד מתוך 5 מטיילים בעולם יצא בעקבות סידרת טלוויזיה שהוא אוהב. כך אין זה גם מפתיע ש-40% מהלקוחות מבקשים לצאת לטיול באיסלנד בעקבות הסידרה "משחקי הכס" ולבקר באתרי הצילום. בנוסף לכך בלאק טומטו גם מביאה מומחה מהתעשייה שיוכל להעשיר את המבקרים בידע נוסף על הלוקיישן ועל הצילומים.

מלבד "משחקי הכס" מתוכננים לצאת גם טיולים בעקבות הסדרה "טווין פיקס". הטיול ייצא מסיאטל בכיוון סנו-קוואמי בוושינגטון, ששימשה כעיירה הבדיונית בסדרה. הטיול כולל בין היתר טיסות פרטיות וריחוף בכדורים פורחים, ועלותו למשתתף כ-14.5 אלף שקל.

טיול נוסף יוצא בעקבות סירת המדע הבדיוני "ווסט וורלד", המבוססת על סרט שהופק בשנת 1973 בשם זהה ומבוססת על אירועים היסטוריים. המטיילים יזכו להכיר את חיי המערב הפרוע דרך מדריכי טיולים שהם גם קאובויים במקצועם. עלות הטיול הזה היא כ-26 אלף שקל למשתתף. הסיור עובר בדנוור, קולורדו, מדבר מואב ולוקיישנים נוספים המזוהים עם הסדרה.

טיול נוסף יוצא ללונדון בעקבות הסדרה "הכתר", שמשודרת גם ב-yes וגם בהוט ומתמקדת בחייה של המלכה אליזבת' השנייה. עלות הטיול כ-22 אלף שקל למשתתף.

והדובדבן שבקצפת - סדרה נוספת של HBO, "דה יאנג פופ", אשר משמשת כעילה ליציאה לאיטליה: במסגרת הטיול תטוסו במטוס פרטי לותיקן ותיכנסו לסיורים אקסלוסיביים שלא בשעות הסיור המקובלות במוזיאונים בותיקן. כך תוכלו לראות את הקאפלה הסיסטינית של לאונרדו דה וינצ'י. משם תמשיכו במטוס הפרטי לורונה כדי לצפות באופרה טוסקה של פוצ'יני, ומשם תמשיכו לביאנלה של ונציה וכמובן לרומא. זהו ככל הנראה גם הטיול היקר ביותר, ועלותו למשתתף מסתכמת בכ-103 אלף שקל למשתתף.