מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס, גיא בלנקשטיין, הודיע על פרישה

זאת בתום השלמת תהליך המיזוג עם גו אקטיב ■ ימשיך לייעץ לקבוצה ולהיות מעורב בתחומי האסטרטגיה והנדל"ן

גיא בלנקשטיין מנכ"ל הולמס פלייס / צילום: דרור אורפז
גיא בלנקשטיין מנכ"ל הולמס פלייס / צילום: דרור אורפז

מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס, גיא בלנקשטיין, הודיע הבוקר (א') לדירקטוריון הקבוצה כי הוא מעוניין לפרוש.

בלנקשטיין (45), רואה חשבון בהכשרתו, נכנס לתפקידו לפני כשנתיים, לאחר שניהל במשך 12 שנים את רשת מועדוני הכושר גו אקטיב המתחרה והוביל את ההתפתחות והצמיחה שלה בישראל, עד לרכישתה על-ידי קרן גרין לנטרן של ריצ'י האנטר תמורת 90 מיליון שקל.

בשנתיים האחרונות בלנקשטיין הוביל  בהצלחה את תהליך המיזוג של רשת מועדוני גו אקטיב לתוך קבוצת הולמס פלייס, הכוללת כיום 3,500 אנשי צוות, 35 מועדונים ו-120 אלף חברים ומגלגלת מחזור שנתי של 380 מיליון שקל. במקביל, בלנקשטיין סייע  בפיתוח אסטרטגיה משותפת ויישומה והוביל את הזכייה במכרז האסטרטגי להקמה ותפעול של הקאנטרי בחדרה, שעתיד להיפתח בעוד שנתיים בהשקעה של 30 מיליון שקל, והושלמה רכישתו של סניף גרייט שייפ בקניון "שבעת הכוכבים" בהרצליה בהשקעה של 10 מיליון שקל.

כאמור, לאחר השלמת תהליך המיזוג החליט בלנקשטיין לפנות את תפקיד המנכ"ל, אך הוא ימשיך לייעץ לקבוצה ולהיות מעורב בתחומי האסטרטגיה והנדל"ן.

ריצ'י האנטר יו"ר קבוצת הולמס פלייס, מסר: "אנו מודים לגיא על תקופה מצטברת של כ- 13 שנה בקבוצת הולמס פלייס וגו אקטיב ועל תרומתו הרבה לפיתוח החברה והפיכתה למובילה בתחום הכושר, הבריאות והלייף סטייל בישראל. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".