טסים לחו"ל? שתי אפליקציות שימושיות במיוחד שכדאי להכיר

העידן הדיגיטלי יצר מציאות חדשה בתחום התיירות שמייעלת ומשדרגת את נוחות הנסיעה לחו"ל: הכירו שתי אפליקציות שימושיות שעשויות להפוך את הנסיעה הבאה שלכם לקצת יותר נוחה ■ כל הפרטים בווידאו

צ'ק אין, אפליקצית מזג האוויר /  צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, אפליקצית מזג האוויר / צילום: שאטרסטוק

העידן הדיגיטלי יצר מציאות חדשה בתחום התיירות שמייעלת ומשדרגת את נוחות הנסיעה לחו"ל. הכירו שתי אפליקציות שימושיות שעשויות להפוך את הנסיעה הבאה שלכם לקצת יותר נוחה: 

האפליקציה AccuWeather, כשמה כן היא: מבטיחה לספק תחזית מזג-אוויר מדויקת ביעד שאליו אתם מתעתדים לנסוע. התחזית מוצגת לטווח של 15 ימים, 5 ימים ואפילו ברזולוציה של דקה למשך שעתיים למי שמכור לדבר, וזאת באמצעות איתור המיקום בו אתם שוהים בזמן נתון.

לפי נתוני האפליקציה, היקף המשתמשים בה עומד על מיליארד וחצי איש ביום. את התחזית אפשר לקבל ב-100 שפות ודיאלקטים, וכך תוכלו לארגן ולתכנן את החופשה בהתאם לתחזית, בעיקר אם אתם משלבים פעילות ספורטיבית כלשהי שמזג-האוויר משפיע עליה לכאן או לכאן.

האפליקציה השנייה, circa world time, תאפשר לכם לעקוב בקלות אחר השעון המקומי בכל יעד שתרצו. כך שאם אתם למשל נוסעים עסקיים שנדרשים לתקשר עם עמיתים השוהים במדינות שונות, תוכלו לוודא שאינכם מצלצלים באמצע הלילה, בהתאם ליעדים הרלוונטיים ולפי הגדרות שתבחרו, למשל כאלה המציעות לתחום את שעות פעילות יום העבודה.

תצוגת השעות במדינות שהוגדרו היא נוחה ומאפשרת לכם לדעת בשעה מסוימת לפי שעונכם המקומי מהי השעה בכל אחד מהיעדים שהוגדרו, כך אם תרצו לארגן שיחת ועידה חוצת גבולות. ה"גרדיאן" הבריטי הגדיר את האפליקציה כחיונית במיוחד עבור המרבים לנסוע, עד כדי כך שהם כבר לא מצליחים לעקוב אחר השעה.