נירלט השיקה ערכה לצביעה ביתית; מתכננת לשווקה גם בארה"ב

הערכה, בשם iPaint, מורכבת ממנשא גב ושקית צבע, שיוזרם היישר לרולר ■ במהלך הושקעו כ-2 מיליון שקל ■ בשבוע הקרוב צפוי לעלות קמפיין למוצר בהשתתפות טל פרידמן

נירלט  ipaint / צילום: ארז בן שחר
נירלט ipaint / צילום: ארז בן שחר

במטרה להגדיל את שוק הצביעה הביתית פיתחה חברת נירלט פטנט צביעה בשם iPaint, שאמור להקל את הצביעה העצמאית. לדברי המנכ"ל עודד פרנקל, החברה ניסתה להתמודד עם העובדה שהצרכנים מעדיפים על פי סקרים לצבוע את הבית בכל 3-4 שנים על ידי בעלי מקצוע. התלונות המרכזיות של הלקוחות באופן לא מפתיע היו לכלוך, בלגן וגב תפוס.

מדובר במערכת רב-פעמית הכוללת מנשא גב המותאם לנשיאת שקית צבע ייעודית, המחוברת לרולר בעזרת צינור ומופעלת על ידי משאבה אלקטרונית. הפיתוח החדש, המיוצר במפעל של החברה בקיבוץ ניר עוז. הפטנט פותח על ידי נירלט וחברת חדשנות מעשית. במהלך הושקעו כ-2 מיליון שקל, והחברה רשמה את הפטנט גם מחוץ לישראל עם תוכניות לשווק את המוצר בין היתר בארה"ב ובהונג קונג. בשבוע הקרוב צפוי לעלות קמפיין בהשתתפות טל פרידמן.

נירלט, החברה הבת של אינרום תעשיות בנייה, היא השנייה בגודלה בשוק הצביעה בישראל (פרטי ולתעשייה) ומהווה כ-30% ממנו. לפניה ניצבת טמבור, החולשת על כ-40% מהשוק שמוערך בכ-1.2 מיליארד שקל בשנה. מחזור המכירות של נירלט ב-2016 עמד על 407 מיליון שקל, וברבעון הראשון ב-2017 היא עלתה ב-11% לעומת הרבעון הקודם וסיימה אותו עם מחזור מכירות של 111 מיליון שקל.