איזי ג'ט: שני קווי תעופה חדשים - מתל-אביב לונציה ולנאפולי

טווח המחירים שכבר מוצגים באתר החברה מתחיל ב-27 אירו לכיוון לנאפולי מתל-אביב, ובחזור המחיר ההתחלתי הוא 34 אירו ■ המחירים מטפסים גם לכיוון 62 אירו לכיוון בהתאם למועד הטיסה

 

חברת התעופה הבריטית EASY JET איזי ג'ט / צלם: רויטרס
חברת התעופה הבריטית EASY JET איזי ג'ט / צלם: רויטרס

התחרות מעמיקה: חברת התעופה איזי ג'ט מכריזה על פתיחת שני קווי תעופה חדשים, תל-אביב-ונציה ותל-אביב נאפולי.

הקו לונציה יופעל בתדירות של 3 טיסות שבועיות, לאורך כל השנה, בימים שלישי, חמישי ושבת, והוא יתחיל ב-31 באוקטובר. הקו לנאפולי יופעל בתדירות של פעמיים בשבוע, לאורך כל השנה, בימים רביעי ושבת, החל מ-4 בנובמבר 2017.

טווח המחירים, שכבר מוצגים באתר החברה, מתחיל ב-27 אירו לכיוון לנאפולי מתל-אביב; ובחזור המחיר ההתחלתי הוא 34 אירו. המחירים מטפסים גם לכיוון 62 אירו לכיוון בהתאם למועד הטיסה.

נזכיר כי אסטרטגית טיסות הלואו קוסט היא מחיר זול ככל שמקדימים להזמין את הטיסה. עוד נזכיר כי המחיר אינו כולל שירותים נוספים, דוגמת מזוודה שתעלה 21 אירו לכיוון, הושבה שתכלול תוספת של 4 אירו למושב וכו'. 

עם שני הקווים החדשים מגיעים מספר היעדים אליהם מפעילה איזי ג'ט טיסות מישראל ל-11: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי.

איזי ג'ט היא חברת הלואו קוסט הראשונה שהפעילה טיסות מישראל, עוד בנובמבר 2009, עם הקו הראשון בין תל-אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. החברה מדורגת באופן קבוע בין חמשת החברות החזקות בפעילותן בנתב"ג, אחרי אל-על וטורקיש איירליינס, והיא אחת החברות הבולטות בטרמינל 1 שנפתח זה מכבר לטיסות לואו קוסט.

סופי דקרס, מנהלת אזור בריטניה וישראל באיזי ג'ט, מסרה כי החברה תמשיך לחפש אחר הזדמנויות עסקיות נוספות בישראל.