להיות עם "להיות איתה": 26.2% לפרק הסיום

פרק הסיום של הסדרה של קשת ואסי עזר זכה למספר הצופים הרב ביותר בשבוע החולף ■ "רק רוצים לרקוד" של קשת מובילה השבוע את טבלת הרייטינג, ו"הישרדות" של רשת חוזרת למספרים הרגילים שלה בעונה

"להיות איתה". יותר מ–750 אלף צופיםצילום מסך
"להיות איתה". יותר מ–750 אלף צופיםצילום מסך

"רק רוצים לרקוד" לא עוצרת. ריאליטי הריקודים של זכיינית ערוץ 2 קשת מובילה גם השבוע את טבלת הרייטינג, והפעם היא עושה זאת תוך קביעת שיא של 27.2%.

בניגוד לשבועיים האחרונים, התוכנית גם שומרת על פער מובהק בינה לבין "הישרדות" בנתון של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה, אך במקום הראשון בפרמטר הזה מתברגת תוכנית אחרת של קשת - דרמת המקור "להיות איתה". בפרק הסיום של התוכנית, שיצר אסי עזר, צפו יותר מ-750 אלף צופים, ובדירוג הרייטינג לפי בתי-אב במגזר היהודי היא משיגה 26.2% - שיא גם עבורה.

קשת מכניסה עוד 3 תוכניות לרשימה: "מועדון לילה" עם נתון גבוה של 23.5% מתברגת במקום 4, התוכנית החדשה "קסם אישי עם חזי דין" משיגה 21.3% ואת מקום 7, ופרק נוסף של "רק רוצים לרקוד" מגיע למקום 8 עם 21.2%.

ברשת, אחרי זינוק קל בשבת שעברה, "הישרדות" חוזרת למספרים הרגילים - 23.7% ו-22% - ומתברגת במקומות השלישי והחמישי. פרק של "וילת המודחים" ב"הישרדות" מתברג במקום עשירי. התוכנית הרביעית שמכניסה הזכיינית לטבלה היא הסדרה הקומית "שנות ה-80" (מקום שישי).

בערוץ 10 רק "גב האומה" מגיעה לנתון דו-ספרתי (10%). ביום שישי רשמה "שי בשידור" נתון גבוה של 9.1%, מול "שמחות" של זכיינית ערוץ 2 רשת, שממשיכה להביא נתונים נמוכים (10.6%).

באופן מעט מפתיע, למרות הפער הקטן בין התוכניות, במשדרי החדשות ששודרו לפניהן נרשם פער גדול בין "אולפן שישי" של חדשות 2, שהתחזקה ל-12.8%, ל"שישי" עם אילה חסון בחדשות 10, שאחרי כמה שבועות חזקים נפלה ל-5.8%.

מנגד, במוצאי שבת נרשם נתון נמוך יחסית ל"חדשות סוף השבוע" בערוץ 2, שהסתפקה ב-14.8%, וכך הפער שנרשם בינה ל"מגזין" בחדשות 10, שהשיגה 7.7%, היה קטן יחסית.

תאגיד השידור "כאן" רשם יום שידורים מוצלח בשני, כשהיה היחיד שהעביר בשידור חי את ניצחונו הדרמטי של אבי גבאי בפריימריז במפלגת העבודה. המשדר, שנמשך כשעה וחצי, הגיע ל-7.7% - הנתון השלישי בטיבו של התאגיד - ועקף, עם רצועת הפריים-טיים כולה, את המשדרים המקבילים בערוץ 10. 

רייטינג
 רייטינג