מגמה מעורבת בסגירה בוול סטריט; צ'ק פוינט נפלה 7.2%

דוחות פיליפ מוריס, בלאקסטון ויוניליוור פורסמו לפני פתיחת המסחר; ויזה ואיביי ידווחו לאחר הנעילה ■ צ'ק פוינט סיפקה תחזית מאכזבת לרבעון השלישי

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המדדים המובילים בוול סטריט ננעלו הלילה (ה') במגמה מעורבת לאחר עליות קלות בפתיחה, על רקע מגמה מעורבת שנעלה את המסחר בבורסות אירופה. מדד הנאסד"ק רשם יום עשירי ברציפות של עליות שערים, לראשונה מאז פברואר 2015.

 

ב-15:30 פורסם נתון תביעות האבטלה השבועי בארה"ב. הנתון הצביע על 233 אלף תביעות חדשות, טוב מהתחזיות המוקדמות ל-245 אלף תביעות, ולעומת 247 אלף תביעות בשבוע שעבר.

על רקע הסנטימנט החיובי במניה, סיפקה היום צ'ק פוינט  תוצאות טובות בדוחות הרבעון השני. החברה עקפה את תחזיות האנליסטים בהכנסות וברווח, ועברה גם את הרף העליון של התחזיות שהיא עצמה מסרה בעבר. ההכנסות צמחו ב-8% ביחס לרבעון המקביל והגיעו לכ-459 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-188 מיליון דולר, עלייה של 13.6%. עם זאת, החברה איכזבה את השוק בתחזיות לרבעון השלישי. (לסיפור המלא)

לפני פתיחת המסחר פורסמו מספר דוחות מרכזיים, בין היתר: תאגיד הטבק פיליפ מוריס , ענקית מוצרי הצריכה יוניליוור  וקרן הפרייבט אקוויטי של סטיבן שוורצמן, בלאקסטון .

לאחר נעילת המסחר יפרסמו ויזה  ו-איביי  את דוחותיהן הרבעוניים. גם מיקרוסופט  תפרסם את דוחותיה, בעוד האנליסטים צופים לרווח למניה של 71 סנט, לעומת רווח של 69 סנט שנרשם ברבעון המקביל בשנה שעברה.

פייסבוק  הודיעה כי תאפשר, בהמשך השנה, לגופי מדיה ותוכן לסגור מהדורות שלהם מאחורי חומת תשלום, כחלק משירות Instant Articles. ה-Instant Articles, פלטפורמה שנויה במחלוקת מצד יצרני התוכן, מזמינה יצרנים אלה להעלות תכנים מלאים שלהם לפייסבוק - בתמורה להפצה עמוקה יותר של התכנים וחלוקה בהכנסות בפרסום עם פייסבוק. (לסיפור המלא)

יצרנית השבבים קוואלקום  דיווחה אמש על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני. רווחי קוואלקום צנחו ב-40% בהשוואה לרבעון המקביל, בשל העובדה שמדובר ברבעון הראשון מזה שנים בו לא מקבלת יצרנית השבבים תמלוגי פטנטים מאפל - לאחר מספר סכסוכים משפטיים שניהלו שני התאגידים. החברה רשמה הכנסות של 5.37 מיליארד דולר, גבוה מצפי האנליסטים להכנסות של 5.22 מיליארד דולר.