קבוצת כסלו רכשה קרקע למרכזים לוגיסטיים ב-87 מיליון שקל

זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל ורכשה 46 דונם באזור התעשייה עמק חפר ■ צפויה להעתיק את פעילותה מחדרה לעמק חפר

הזרוע הנדל"נית של קבוצת כסלו אשר הוקמה על ידי צביקה גרינברג, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת 46 דונם בעמק חפר תמורת 87 מיליון שקל, כולל עלויות פיתוח. מדובר בארבעה מגרשים עליהם ניתן להקים 40 אלף מ"ר.

תוכנית בניין העיר החלה על המגרשים מייעדת את השטח למרכז לוגיסטיקה ואחסנה ומגרש נוסף לתעשייה. על 25 דונם ייבנה מרכז לוגיסטי לחברת כסלו תחבורה, ועל חלקו יבנה מרכז לוגיסטי שיושכר לטווח ארוך או יימכר. עלות הבנייה של הכוללת של המרכזים הלוגיסטים תסתכם בכ-140 מליון שקל.

לאחר תום הבנייה מתכננת החברה, השוכנת כיום במתחם "אליאנס" בחדרה, להעתיק את מרכז פעילותה למרכז החדש באזור התעשייה עמק חפר.

קבוצת כסלו מחזיקה בין היתר בפעילות משותפת עם חברת שנפ וקרן סקיי בתחום הצמיגים. פעילות זו כוללת יבוא ושיווק של צמיגים ממותגים שונים, לרבות קונטיננטל ואליאנס, הקבוצה מתכננת להרחיב את פעילות חברות הצמיגים ולהשתמש בחלק מהקרקעות לטובת הקמת מתחם לוגיסטי לחברות בבעלות המשותפות. לצורך העניין צפויה החברה לקלוט עובדים חדשים.

הזכייה במכרז תאפשר לקבוצת כסלו קפיצת מדרגה בפעילותה בתחום הנדל"ן המניב, בו היא פעילה כיום. פעילות זו תצטרף לפעילות המתפתחת של הקבוצה בתחום הנדל"ן בארץ ובחו"ל.