אתר שהפך ללהיט: לשכור דירת פאר בחו"ל במחיר של מלון

באתר ובאפליקציה Onefinestay תמצאו היצע רחב של דירות יוקרה מעוצבות לטווח קצר, במיקומים נחשקים ובשלל ערים מרכזיות בעולם ■ אפליקציה נוספת שכדאי להכיר נקראת Pretty Streets

צ'ק אין, דירות יוקרה להשכרה  / צילום: מתוך האתר onefinestay.com
צ'ק אין, דירות יוקרה להשכרה / צילום: מתוך האתר onefinestay.com

האפליקציה והאתר onefinestay יוצאת מנקודת הנחה שלינה בדירה במקום בבית מלון אינה סוג של פשרה אלא להפך. האפליקציה מציעה דירות יוקרה מעוצבות במיקומים נחשקים ללינה. בכל דירה או בית הנמצאים במאגר נערך ביקור מקדים בכדי לבחון האם הם עומדים בקריטריונים הנדרשים, שכוללים, אגב, גם מגבות ומצעים לבנים וצחים ושירות של 24 שעות.

האפליקציה מציעה דירות בשורה של ערים בעולם, בהן ניו-יורק, סן פרנסיסקו, לונדון, מילאנו, רומא ופריז. מה למשל? דירת פאר בפריז בסוף אוגוסט תעלה מ-300 ועד 1,500 דולר ללילה לזוג, ודירה מעוצבת בניו-יורק תעלה בין 300 לכ-1,000 ללילה. שווה להציץ.

אפליקציה מקסימה נוספת היא pretty streets' שמציעה למבקרים בערים כמו פריז, ניו-יורק, מונטריאול, סן פרנסיסקו, דבלין ועוד תכנון למסע רגלי ברחובות הכי יפים של העיר' כשהמסלול מותאם בהתאם ללוח הזמן שאתם מגדירים.

כיצד נקבע מהם הרחובות היפים? האפליקציה נשענת על אמצעים טכנולוגים ועל חוכמת ההמונים, כשרחובות יפים יכולים להיות אלה שהם חביבי אמנים וצלמים, רחובות השופעים בבתי קפה וגלריות, חנויות, רחובות בהם הארכיטקטורה מעניינת ועוד.

האפליקציה גם מפרטת את 10 המקומות שלא כדאי לפספס בעיר, כשהמקומות מסומנים על גבי המפה המציגה את המסלול. מומלץ בהחלט.