אלון רבוע כחול מעבירה את מטה החברה לעזריאלי

החברה שבשליטת מוטי בן משה שכרה 1,500 מ"ר במגדל העגול ב-120 שקל למ"ר יעבוד בסמוך למשרדו הקודם בעזריאלי כיו"ר אי.די.בי

מוטי בן-משה / צילום: תמר מצפי
מוטי בן-משה / צילום: תמר מצפי

קבוצת אלון רבוע כחול בשליטת מוטי בן משה, שכרה קומה שלמה במגדל העגול במרכז עזריאלי בתל אביב, בשטח של 1,500 מ"ר, בסכום המוערך ב-120 שקל למ"ר.

החברה מתכוונת להעתיק את משרדי ההנהלה ומטה החברה, המפוזרים כיום בראש העין וביקום, למוקד אחד בתל אביב. כמו כן, פעילות החברה הכוללת את רבוע כחול נדל"ן תמשיך לפעול מנכס של החברה בפארק אפק בראש העין, ופעילות האנרגיה של דור אלון תישאר במשרדים ביורו פארק ביקום.

לפני שנתיים שכן בן משה עצמו במרכז עזריאלי למשך תקופה קצרה כיו"ר קבוצת אי.די.בי.

בן משה השלים את רכישת קבוצת אלון רבוע כחול ישראל בספטמבר 2016, הכוללת פעילות נדל"ן באמצעות חברת רבוע כחול נדל"ן, ומחזיקה, בין היתר, במחצית מפרויקט השוק הסיטונאי בתל אביב ובנכסים בהם פועלת רשת הסופרמרקטים מגה.

כמו כן, לקבוצה פעילות אנרגיה באמצעות חברת דור אלון אשר מפעילה את תחנות התדלוק אלון, רשת חנויות הנוחות אלונית ורשת AM:PM, והיא אף נכנסה לאחרונה גם לתחום תחנות הכוח.

בן משה מחזיק גם בקבוצת אקסטרה, ספקית הגז והחשמל הפרטית מהמרכזיות באנגליה ובגרמניה, ובמקביל הוא בעל אחזקות פרטיות בשלוחה הישראלית של קרן אייפקס, במסגרתה רכש בתקופה האחרונה את קבוצת מכוני הכושר הולמס פלייס וגו אקטיב.

קבוצת עזריאלי החלה לאחרונה לאכלס את מגדל שרונה הממוקם דרומית למרכז עזריאלי וכולל 61 קומות משרדים בשטח של 115 אלף מ"ר, מעל 3 קומות קניון בשטח של 11 אלף מ"ר.

המגדל כולל את שטח הקומה הגדול ביותר בהיצע המשרדים בישראל העומד על 2,400 מ"ר לכל קומה, זאת לעומת 1,500 מ"ר בכל קומה במגדלי עזריאלי הוותיקים.

עזריאלי אף החלה בעבודות להקמת שני מגדלי משרדים נוספים בציר מנחם בגין בתל אביב הכוללים מגדל שיוקם על המגרש בו שכן בית ידיעות אחרונות, ואת בניין עזריאלי טאון אשר יוקם על מגרש בו פעל בית שירותי בריאות כללית.