ערוץ i24news מועמד לפרס האמי בקטגוריית חדשות ואקטואליה

גוף התקשורת שמשדר ב-3 שפות מישראל מועמד לפרס הבינלאומי על האופן שבו סוקרה בערוץ הצרפתי שלו הוועידה הרפובליקנית בה הוכתר טראמפ כמועמד המפלגה לנשיאות ארה"ב ■ טקס הכרזת הזוכים יתקיים ב-5 באוקטובר בניו-יורק

התשואה הממוצעת של המשקיעים בקרנות תעמוד על כ-6-10% בשנה. צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
התשואה הממוצעת של המשקיעים בקרנות תעמוד על כ-6-10% בשנה. צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ערוץ i24news, שמשדר מישראל ונמצא בבעלותו של פטריק דרהי, מועמד לזכייה בפרס האמי בקטגוריית חדשות ואקטואליה.

אתמול (ב') הודיעה ועדת הפרס כי ערוץ i24news יהיה מועמד על משדר החדשות שהעביר מקליבלנד, שם הוכרז דונלד טראמפ כמועמד המפלגה הרפובליקנית לבחירות לנשיאות שנערכו בסוף 2016. לפי הודעת הוועדה, המשדר לווה בפרשנות מיוחדת של העיתונאי דיוויד בנאיים (David Benaym), שסיפק מידע "מאחורי הקלעים" של האירוע.

יחד עם המשדר של הערוץ הצרפתי של i24 news, מתמודדים בין היתר על הפרס גם משדרים של ערוץ 4 הבריטי על סיקור הקרבות בחאלב שבסוריה; הערוץ הברזילאי גלובו על סיקור שערוריית השוד המזויף של השחיין האולימפי האמריקאי ראיין לוכטה באולימפיאדה האחרונה; וערוץ מהפיליפינים על סיקור סופת הטייפון שפגעה במדינה ב-2016.

טקס האמי לחדשות ומשדרי אקטואליה הוא טקס נפרד שנערך בתאריך שונה מזה של טקס פרס האמי המוכר יותר לתוכניות הפריים-טיים שמשודרות בטלוויזיה האמריקאית. הטקס שבו מועמד i24news יערך ב-5 באוקטובר בלינקולן סנטר בניו-יורק.

ערוץ i24news, שמשדר מאולפניו ביפו באנגלית, בערבית ובצרפתית, עלה לאוויר ביולי 2013, והוא מחזיק אולפנים גם בצרפת ובארה"ב. הערוץ, המשדר חדשות ואקטואליה, נוקט קו שאותו ניתן להגדיר כפרו-ישראלי. מנכ"ל הערוץ הוא פרנק מלול.

לאחרונה עברה בכנסת הצעת חוק שתאפשר לערוץ i24news לשדר בחודשים הקרובים גם לצופים בישראל, למרות שהוא נמצא כאמור בבעלותו של פטריק דרהי, שהוא גם בעל השליטה בהוט.