מינוי בצמרת פרטנר: תרי ישכיל מונתה לסמנכ"לית השיווק

ישכיל, המשנה למנכ"ל זאפ, תחליף את עטרה ליטבק-שחם שסיימה את תפקידה לאחרונה

תרי ישכיל, משנה למנכ"ל זאפ, עושה מפנה מפתיעה בקריירה ועוברת לכהן כסמנכ"לית השיווק בפרטנר. ישכיל תחליף את עטרה ליטבק-שחם, שסיימה את תפקידה לאחרונה. המהלך של ישכיל אינו מובן מאליו - לא בגלל המקום שהיא עוזבת ולא בגלל התפקיד שהיא לוקחת על עצמה.

ישכיל נחשבת למנהלת שיווק מוכשרת ומקצועית, אך אין ספק שחלק מההתפתחות שלה בקריירה נובעת מהיותה אחת מבנות הטיפוחים של יו"רית אייפקס, זהבית כהן. שלושת התפקידים האחרונים שלה בתנובה, בפסגות ובזאפ היו בקבוצה, והמעבר לפרטנר שם אותה בפעם הראשונה בתפקיד בכיר מחוץ לטריטוריה האייפקסית.

מנגד, התפקיד בפרטנר טומן בחובו אתגרים לא פשוטים. תחום השיווק בסלולר עבר בשנים האחרונות שינוי דרמטי בעקבות התחרות, השחיקה ברווחיות, כניסת הטכנולוגיות והצורך להגדיר מחדש מקום בחברות תקשורת. לכך מצטרף השינוי הגדול שעברה פרטנר מבחינת האנשים שמנהלים אותה - והמקום שהם מפנים למנהלי השיווק. בפרטנר היה בשנים האחרונות מצעד סמנכ"לים שלא שרדו לאורך זמן, בהם נעמה גת, יגאל ברקת - וליטבק שחם.

ישכיל גם נכנסת לתפקיד באחת התקופות המאתגרות של פרטנר. החברה נכנסת לתחום הטלוויזיה והתחרות בסלולר ממשיכה לכתוש את הרווחיות.

עיתוי העזיבה של ליטבק-שחם הפתיע רבים, ופרטנר העבירה מסרים מרגיעים שלפיהם היא תישאר עד סוף השנה, במסגרת חפיפה שתעביר לישכיל. כעת החברה מדווחת כי ישכיל תיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים.

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, בירך את ישכיל על הצטרפותה.