אפליקציה חדשה שצוברת תאוצה: כך תדלגו על כל תור

אפליקציה בשם Placer, שהושקה לאחרונה, מאפשרת לשלם כסף לאנשים כדי שישמרו עבורכם מקום בתור למקומות פופולריים - ממסעדה נחשבת ועד אטרקציות בידור ■ כל הפרטים בווידאו

אפליקציה פלייסר , שומרת תור/ צילום:שאטרסטוק
אפליקציה פלייסר , שומרת תור/ צילום:שאטרסטוק

נא להכיר: זו האפליקציה שתפתור לכם את בעיית התורים. אפליקציית פלייסר (Placer App) הושקה רק לאחרונה, אבל היא צוברת תאוצה במהירות, בעיקר בגלל ממשק נוח ואפשרות להתחבר באמצעות פרופיל הפייסבוק או גוגל.

האפליקציה כוללת מרגע הפתיחה שלה שלל אטרקציות שנמצאות באזור שבו נמצא המכשיר ומציעה לשלם סכומי כסף תמורת שמירת מקום בתור למקומות פופולריים - ממסעדה פופולרית, דרך אטרקציות בידור כמו החלקה על הקרח ברוקפלר סנטר בניו-יורק ותורים לרכישת כרטיסי תאטרון ועד כניסה להופעת רוק.

לתופסי התור בתשלום קוראים "פלייסרים", ומחירם בערים הגדולות, עושה רושם, עומד על 25 דולר בשעה. האפליקציה מאפשרת להזמין מראש פלייסר לשעה ומקום ולהגדיר כמה זמן יהיה עליו לחכות עבורכם. בתום הזמן האמור תהיו חייבים לפגוש את הפלייסר בתור ו"לקפוץ" להחליף אותו - והתשלום יתבצע דרך האפליקציה. 

אפליקציית פלייסר מספקת גם זמני המתנה ממוצעים לאטרקציות באזור שלכם ומציעה אטרקציות פופולריות, כדי שתוכלו לשקול מקומות אטרקטיביים שקודם לכן ויתרתם עליהם בשל החשש מתורים.

יש לציין כי הפלייסרים אינם חייבים לקבל את הסכום המוצע ויכולים להציע מחיר נמוך יותר (כדי לעודד אתכם להשתמש בהם ולא באחרים) או לדרוש מחיר גבוה יותר מ-25 דולר - למשל אם יורד גשם או אם יש ביקוש גבוה לשירותיהם בתקופות מסוימות בשנה. 

את הרווח עושים מפתחי האפליקציה, שלא במפתיע, מלקיחת נתח מההכנסות של ה"פלייסרים", והאפליקציה עצמה נקייה מתוכן פרסומי מעיק (לפחות בינתיים).

באפליקציה מגייסים באופן פעיל "פלייסרים" ומסבירים כי מדובר בעבודה האולטימטיבית: "תעשו שיעורים, תלמדו שפה חדשה, תצפו בסרט, חייגו לחבר - פשוט קבלו כסף על לעמוד בתור באטרקציות התיירות הגדולות בעולם, מסעדות, אירועי ספורט והשקות". 

הרעיון עצמו, אגב, לא לגמרי חדש: אפליקציית "טאסק ראביט", המאפשרת לרכוש שירותים של אנשים מהשורה לביצוע משימות מעיקות, כבר מציעה את השירות הזה כמה שנים בקטגוריה מעט חבויה באתר שלה, אולם זו הפעם הראשונה ש"ממלאי המקום" בתור מקבלים שם של ממש למקצוע שלהם ואפליקציה משלהם, שלפחות לפי קצב הגדילה שלה בשבועות האחרונים בניו-יורק, עשויה להישאר איתנו עוד הרבה זמן.