קמפיין פרסום ראשון לצ'ק פוינט: תפרסם מוצר נגד תוכנות כופר

מתקפות הכופר האחרונות שכנעו את צ'ק פוינט לפרסם את קו מוצרי האבטחה שלה למשתמשים פרטיים, ובראשם מוצר הנלחם בתוכנת כופר בשם "ZoneAlarm Anti-Ransomware" ■ הקמפיין, באמצעות פרסום אלנבי, יכלול סרטוני רשת ויעלה בכל העולם

צ'ק פוינט היא חברה שהחלק הארי של מוצריה פונה לחברות ומוסדות, ולכן קמפיינים פרסומיים לקהל הרחב אינם חלק מתמהיל השיווק שלה - וכפועל יוצא מכך גם לא התקשרות עם משרד פרסום מסורתי.

ואולם, מתקפות הכופר של החודשים האחרונים שכנעו כנראה את החברה לקדם בפרסום את קו מוצרי האבטחה שלה למשתמשים פרטיים, ובראשם מוצר הנלחם בתוכנת כופר שמותג תחת השם "ZoneAlarm Anti-Ransomware", מתוצרת חברת zoneralarm שבבעלות צ'ק פוינט. מדובר במוצר שמתיימר להציע לא רק יכולת להילחם בתוכנות הכופר אלא גם לזהות שיטות פריצה לא מוכרות על בסיס התנהגות חריגה, ובכך להתמודד לא רק עם תוכנות כופר מוכרות אלא גם עם כאלה שלא.

המוצר הושק לפני שבוע, ואת ההשקה מלווה לראשונה קמפיין שיעלה בכל העולם, הכולל סרטוני רשת ומיועד לקהל הרחב. הקמפיין נוצר על-ידי בית הקונספטים אלנבי - חברת פרסום שמתמחה בייצור תוכן שכבר החלה מספר קמפיינים בפריסה עולמית, שהמפורסמים בהם הם הקמפיינים לסודה סטרים. 

אלנבי בחרו להציג את המוצר באמצעות סרטונים קומיים שמוציאים את פושעי הסייבר מהארון ולהתמקד דווקא בהם. מככבים בהם דמויות של שני חוליגנים, hanssome ransom ו-gotti your fails, שאוהבים להשתלט מרחוק על מחשבים ולסחוט כסף עבור שחרורם.

הסרטון כולו הוא קליפ לשיר ראפ ייעודי שנכתב וצולם לצורך הסרטונים. המהלך צולם לפני 10 ימים בלוס אנג'לס, והוא עלה לדף הפייסבוק של צ'ק פוינט הבוקר.