שבוע של נתוני צפייה נמוכים: רק שתי תוכניות עברו את ה-20%

"הישרדות" של רשת במקום הראשון בטבלת הרייטינג זה השבוע השלישי ברציפות ■ "רק רוצים לרקוד", הריאליטי המתחרה של קשת, הגיע למקומות השני והשלישי

החלק השני של אוגוסט מביא איתו נתוני צפייה נמוכים, ורק שתי תוכניות מצליחות לחצות את רף ה-20% רייטינג. "הישרדות" של זכיינית ערוץ 2 רשת ממשיכה לבלוט ביחס לנתונים הנמוכים ושומרת על המקום הראשון זה השבוע השלישי ברציפות, הפעם עם נתון של 22.3% בקרב משקי-הבית במגזר היהודי לפרק היחיד ששלה ששודר השבוע (במוצ"ש).

שני פרקי הריאליטי המקביל של קשת, "רק רוצים לרקוד", מגיעים ל-21% (יום ג') ו-19.8% (יום ב') ומתברגים במקומות השני והשלישי.

כל אחת מהזכייניות מכניסה עוד שתי תוכניות לעשירייה הראשונה. אצל רשת מדובר במשדר של "הישרדות" ("הרגעים שלא שודרו") עם 15.9% במקום השמיני; ובפרק השני של התוכנית החדשה בהגשת לוסי אהריש, "המשפיעים", ש-13.3% מספיקים לה כדי להתברג במקום העשירי. קשת, עם 4 תוכניות בטבלה, ששלוש מהן קשורות ל"רק רוצים לרקוד" (מלבד שני המשדרים יש גם לקט עם 15.3% במקום התשיעי), מכניסה גם את "יצאת צדיק" למקום חמישי עם 16.9%.

בערוץ 10 "זוג מנצח" מצליחה לרשום נתונים דו-ספרתיים בשני ימי השידור שלה עם 10.9% ביום א' ו-11.1% ביום ה'. מי שמציגה באופן קבוע נתונים דו-ספרתיים בערוץ היא הסדרה הקומית "חברות" של ליטל שוורץ, הפעם עם 10.7%.

בתאגיד השידור "כאן" התוכנית הבולטת השבוע היא "רואים עולם" בהגשת יעקב אחימאיר הוותיק, ששודרה אמש והגיעה ל-5.3% (שידור חוזר של השעשועון "המרדף" הגיע ביום א' ל-5.5%).

בגזרת חדשות בסוף השבוע, "אולפן שישי" בערוץ 2 שומרת על יציבות עם 12%, ומנגד "שישי" בערוץ 10 מתחזקת מעט ל-6.5% ו"חדשות השבוע" ב"כאן" מתחזקת ל-4.1%. במוצאי שבת "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 יורדת ל-16.1%, ו"המגזין" בערוץ 10 נחלשת מעט ל-7.3%.

רייטינג
 רייטינג