כך נראה מסעו המתוקשר של קונאן או'בריאן בארץ הקודש

מגיש הלייט-נייט האמריקאי עורך בימים אלה סיור בישראל, כחלק מספיישל דוקומנטרי שיעלה בתוכניתו ברשת הכבלים TBS ■ או'בריאן מסייר בקיבוץ ובמשרדי waze, וגם נתניהו לא נותר אדיש ופרסם סרטון עוקצני

קונן אובראיין/ צילום: מתוך הוידאו
קונן אובראיין/ צילום: מתוך הוידאו

מגיש הלייט-נייט האמריקאי קונאן או'בריאן עורך בימים אלה סיור מקיף בישראל, זאת כחלק מספיישל דוקומנטרי שיעלה בתוכניתו המשודרת ברשת הכבלים TBS. או'בריאן, שישהה בישראל כ-10 ימים, מעלה אחת לכמה זמן קטעי וידאו קצרים ומשעשעים כטיזרים לתוכנית. אחד מהם העלה או'בריאן כבר בטיסה הלוך.

תוכנית הספיישל תשודר בארה"ב באמצע חודש ספטמבר ככל הנראה ותתמקד בהוויה הישראלית. או'בריאן יבקר בין היתר בקיבוץ ובחברת waze. או'בריאן ערך סיור במשרדי החברה ואף התלונן על כך ש-waze לא מפנה אותו בדרך שהוא רוצה למסעדה האהובה עליו. הדרך אמנם נכונה אבל לא מוארת מספיק. 

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא נותר אדיש לביקורו של או'בריאן והעלה סרטון טוויטר עוקצני. 

זאת לא הפעם הראשונה שאו'בריאן יוצא את גבולות ארה"ב ובעבר עשה פרקי ספיישל דומים גם באירלנד, בקובה ובפינלנד. או'בריאן מייחס את ביקורו גם לכך שג'ארד קושנר, חתנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ואחד משני יועציו הבכירים, נשלח לאזור כדי להתניע מחדש את התהליך המדיני בין ישראל לפלסטינים. "לי ולו יש את אותו ניסיון שדרוש לטובת העניין", כך מסכם או'בריאן שאינו ידוע בחיבתו הרבה לממשל.