מבצע משטרתי בישראל: 22 עצורים בחשד לפדופיליה באינטרנט

מהמשטרה נמסר כי המעצרים הגיעו לאחר 3 חודשים של חקירה סמויה ואיסוף ראיות בגין עבירות פדופיליה, הכוללות מעשים מגונים והטרדות מיניות

האקר  / צלם: טינקסטוק
האקר / צלם: טינקסטוק

22 גברים החשודים בפדופיליה באינטרנט נעצרו הלילה (ג') במבצע משטרתי שנערך בתום 3 חודשים של חקירה סמויה. מהמשטרה נמסר כי המעצרים הגיעו לאחר שבחודשים האחרונים נאספו ראיות נגד 31 חשודים בגין עבירות פדופיליה, הכוללות מעשים מגונים והטרדות מיניות.

עשרות שוטרים פשטו על בתיהם של 22 עבריינים החשודים בעבירות פדופיליה, עצרו אותם והחרימו את מחשביהם האישיים ואת מכשירי הטלפון הנייד שלהם ואספו ראיות נוספות.

החשודים יובאו לבית משפט השלום להארכת מעצרם. עוד נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. למרבית החשודים שנעצרו הלילה אין עבר פלילי, והם עוסקים בקשת רחבה של עיסוקים ומקצועות, מתגוררים במקומות שונים בכל רחבי הארץ מחיפה ועד אילת ובטווח גילאים רחב (24-60).

"אנו רואים בחומרה רבה כל פגיעה שהיא בקטינים וחסרי ישע ובכלל זה גם פשיעה במרחב הווירטואלי", ציינו במשטרה. "משטרת ישראל משקיעה משאבים רבים ואת מיטב האמצעים הטכנולוגים ולמרות הקושי הטמון באיתור והבאה לדין של העבריינים המסתתרים במרחב הווירטואלי, תוך שהם מנצלים שימוש באפליקציות ברשת, פועלת בנחישות ויצירתיות, והכול במטרה להביא למעצרם של הפדופילים העבריינים האורבים לילדינו ברשתות ומסכנים את שלומם הפיזי והנפשי".