לקראת סיום העונה: "הישרדות" מתחזקת עם 26.6% צפייה אמש

משדר מקוצר של הרילאיטי של רשת רשם אתמול את הנתון הגבוה ביותר עד כה בעונה ■ ההפסד של הנבחרת ששודר בתאגיד "כאן" רשם רייטינג של 9% בלבד

שבועיים לפני שהיא מגיעה לקו הסיום, "הישרדות" של זכיינית ערוץ 2 רשת הצליחה לרשום אמש (מוצ"ש) את הנתון הגבוה ביותר שלה בעונה, והיא מתבססת בראש טבלת הרייטינג השבועית. מדובר אמנם בתוכנית קצרה מהרגיל, בת 45 דקות, אך היא השיגה 26.6% בקרב משקי-הבית במגזר היהודי ו-715 אלף צופים בכלל האוכלוסייה, ויוצרת לעצמה פער גדול משאר התוכניות בשבוע החולף, שהמשיכו לסבול מהצפייה הנמוכה שמאפיינת את סוף אוגוסט.

העונה הנוכחית של "הישרדות" הייתה עונה מאכזבת במונחי רייטינג, אולי אפילו כזאת שצריכה לגרום לזכיינית לשקול כמה מצעדיה, אבל ייתכן שלפחות השבועות האחרונים שלה יכולים להמתיק מעט את הגלולה. גם הפרק האחר של "הישרדות" ששודר השבוע הצליח לחצות את רף ה-20% ומתברג במקום השני עם 21.7%.

רשת מכניסה לטבלה 3 תוכניות נוספות ובסך-הכול מגיעה ל-5 תוכניות. מנגד, עבור קשת, שעד השבועות האחרונים שלטה במשך תקופה ארוכה ללא עוררין בטבלאות השבועיות, מדובר בשבוע לא טוב. אף תוכנית של הזכיינית לא עוברת את רף ה-20%; "רק רוצים לרקוד" שעד לא מזמן הפתיעה לטובה בנתוני הרייטינג שלה מאבדת גובה לקראת שלבי הסיום; ורק 3 תוכניות שלה נכנסות לטבלה. מלבד שני משדרים של ריאליטי הריקודים, שמתברגים במקום הרביעי והחמישי, מדובר גם ב"המתמחים" עם 15.2%.

גם בערוץ 10 יש תוכנית ריאליטי שפתחה חלש ובשבועות האחרונים מתאוששת מעט. כאן מדובר ב"זוג מנצח VIP", שרשמה ביום ראשון 12.4%, וביום חמישי 12.5% - שני נתוני שיא עבורה העונה - ומתקרבת מעט למספרים שציפו לקבל בערוץ 10. גם הסדרה "נפלת חזק" של מיקי גבע מגיעה לנתון דו-ספרתי של 10.1%, ודווקא "חברות", שרושמת נתונים נאים בעקביות, ירדה השבוע לנתון חד-ספרתי של 9.3%.

בתאגיד השידור "כאן" משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל ומקדוניה ששודר אתמול הסתפק ברייטינג של 9%. ואולם, התוכנית "רואים עולם", ששודרה לפני המשחק, הגיעה לנתון שיא עבורה של 6.4%.

רייטינג
 רייטינג