לראשונה: חברה בינ"ל תפעיל את מתחמי ההסעדה בנתב"ג

SSP GroUp הבריטית, שלה יותר מ-2,000 נקודות הסעדה בנמלי תעופה ב-32 מדינות בעולם, זכתה במכרז שהפעילה רשות שדות התעופה ותחליף את קפה ג'ו במתחם המרכזי ברחבת הדיוטי פרי

נתב"ג / צילום: תמר מצפי
נתב"ג / צילום: תמר מצפי

לראשונה, חברה בינלאומית להפעלת מתחמי הסעדה בנמלי תעופה נכנסת לנתב"ג: החברה הבריטית SSP GroUp PLC - שלה יותר מ-2,000 נקודות הסעדה בנמלי תעופה ב-32 מדינות בעולם, בהם היתרו בלונדון, באורלי ושארל דה גול בפריז, בפרנקפורט, באמסטרדם-סחיפול, בציריך-קלוטן, בהלסינקי ובסידני באוסטרליה.

החברה זכתה במכרז שהפעילה רשות שדות התעופה, והיא תחליף את קפה ג'ו במתחם המרכזי ברחבת הדיוטי פרי.

SSP GroUp זכתה במכרז מחיר מטרה של רשות שדות התעופה להפעלת שני בתי קפה חלביים לשירות הנוסעים בבטרמינל 3 - האחד כאמור במקום מרכזי במקום קפה ג'ו הפועל במקום כיום וכן בהפעלת בית קפה נוסף בזרוע D בנתב"ג.

למכרז ניגשו 7 רשתות קפה, בהן גם רשתות ישראליות. הצעת החברה הזוכה עמדה על הנחה של 22% לצרכן על סל המוצרים הבסיסי שקבעה רשות שדות התעופה במכרז, כך, שמחיר כוס קפה אספרסו יעמוד על 6.25 שקלים, בקבוק מים יעלה 6.25 שקלים, קפוצ'ינו יעלה 7.8 שקלים, וקרואסון חמאה יעלה 7.8 שקלים. החברה צפויה להשקיע בשדרוג בתי הקפה במכרז סכום של כ-2.5 מיליון שקל.

קפה ג'ו תסיים את ההתקשרות בנתב"ג ב-31 באוקטובר השנה, ובמקומה תיכנס החברה החדשה ב-1 בנובמבר.

הרשת מוחלפת בין היתר לאור הטענות כי הפרה את תנאי המכרז שלה כשהיא העלתה מחירים - לא על המוצרים המוגדרים בסל המטרה) אולם על שלל מוצרים אחרים, כך מספרים ברש"ת.

מכרזים נוספים צפויים לצאת לדרך בקרוב בין היתר לאזור הזרוע החדשה שתיפתח בנמל התעופה בן-גוריון בקרוב.