איש השיווק של אוגוסט: אלדד אביטן, סמנכ"ל שיווק ב-AllJobs

זאת בזכות מהלך השקת מתחם השכר של האתר "כמה אתם שווים", בו לקחו חלק למעלה מ-130,000 ישראלים

אלדד אביטן, סמנכ"ל השיווק של AllJobs / צילום: סטודיו עדיגיטל
אלדד אביטן, סמנכ"ל השיווק של AllJobs / צילום: סטודיו עדיגיטל

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באלדד אביטן, סמנכ"ל השיווק והתוכן של אתר AllJobs, לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2017, בזכות מהלך השקת מתחם השכר של האתר "כמה אתם שווים", בו לקחו חלק למעלה מ-130,000 ישראלים, מספר שממשיך לצמוח מדי יום.

מדובר במוצר מתקדם ופרסונלי המבוסס על data, שמעניק לאנשים את כל המידע הנדרש להם בנושא השכר, היצע וביקוש בתחום עבודתם והתפקיד שלה,ם תוך ביסוס פרסונלי בהשוואה לבעלי אותו התפקיד והעמדה.

נושא השכר הוא אסטרטגי לכל אחד ונחשב לעוגן מרכזי וחשוב בניהול קריירה. למרות זאת, לא קיים היום בישראל גוף כלשהו (ממשלתי או פרטי) שמציג מידע מסודר בתחום הזה. אין רשימת תפקידים אחידה, ואין נתונים זמינים ונגישים לציבור הרחב. לכן החליטו אנשי AllJobs וביניהם אלדד אביטן, לצאת למהלך שיווקי ראשון מסוגו ולייצר בית וכתובת מסודרת לכל נושא השכר בישראל.

הרעיון היה לספק מענה חדשני, מתקדם וייחודי לנושא השכר תחת עיקרון מנחה מרכזי - שיתוף. נתוני השכר הנאספים באמצעות פנייה ישירה לגולשים.

מעל 130,000 עובדים ועובדות במשק הישראלי מילאו בחודשים האחרונים שאלון אנונימי, בו התבקשו לפרט כמה הם מרוויחים ברוטו, מהי הגדרת תפקידם, כמה שנות ניסיון יש להם וכו'. נתונים אלה נאגרים ומעובדים תחת פיקוח סטטיסטי קפדני של מכון המחקר "פאנלס", אנליסטים ומומחי דאטה ומחקר, כדי לשקף את השכר הממוצע בכול תפקיד.

החברה חילקה את הקמפיין ל-3 חלקים, שהתחילו באיסוף נתונים מקיף, בעיקר בערוצי המדיה של החברה, נמשכו בפיתוח מערכת לעיבוד וניתוח הנתונים ועד לשלב הקמת מתחם "כמה אתם שווים", שהושק בחודש מאי בקמפיין נרחב אבל בתקציב לא גבוה.

יעדי הקמפיין היו ניכוס נושא השכר לאתר, איסוף נתונים עבור 60K משתתפים שייצרו נתונים אבסולוטיים, טראפיק של 100K ביקורים באתר, כולל למוצרים השונים של החברה.

בפועל רשמה החברה הצלחה גבוהה מהיעדים שהציבה לעצמה, כשמספר המשתתפים עומד על למעלה מ-130K, מספר שממשיך לעלות מדי יום, והצליחה לייצר נתונים עבור מעל 550 תפקידים שונים בשוק. המתחם זכה למעל 332K ביקורים בחודש ההשקה, והאתר זכה לעליות של 80% בכמות הנרשמים ו-27% בטראפיק הכולל.

מוועדת השיווק של האיגוד נמסר כי "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את הפעילות של אלדד אביטן ואנשי AllJobs, שהצליחו לייצר כלי מקורי שזכה לחשיפה גבוהה ולשיתוף-פעולה מצד הציבור. החברה הצליחה לייצר משמעות עבור משתמשי האתר ובעזרת הכלי החדש נחשפה לקהלים רבים נוספים".