אורבן אאוטפיטרס בדרך לישראל: פוקס חתמה 3 הסכמי זיכיון

מדובר בהסכמי זיכיון ל-10 שנים להקמה והפעלה של חנויות של מותגי אורבן בישראל, בהם Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People ■ עלות ההסכם ל-4 השנים הראשונות מוערכת בכ-40 מיליון שקל

אחרי שנים של הבטחות זה קורה: בקרוב ייפתח בישראל סניף ראשון של אורבן אאוטפיטרס: חברת פוקס  מדווחת היום (ה') על 3 הסכמי זיכיון ל-10 שנים מול קבוצת אורבן להקמה והפעלה של חנויות של מותגי אורבן בישראל, בהם Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People ולמכירת מוצרי מותגי אורבן בקניון הווירטואלי של פוקס, שנמצא בימים אלה בשלבי הקמה. קבוצת פוקס מתכוונת להקים חברה-בת שתפעיל את המותגים של אורבן בישראל. 

עלות ההסכם ל-4 השנים הראשונות לזיכיון מוערכת בכ-40 מיליון שקל. 

כאמור, בנוסף לפתיחה והפעלת החנויות קיבלה קבוצת פוקס את ההזדמנות למכור את מותגי החברה באתר הסחר הרב-מותגי של קבוצת פוקס אשר יושק בהמשך השנה.

לדברי הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס, הפתיחה של החנות הראשונה של Urban Outfitters בישראל צפויה להיות באביב 2018.

קבוצת אורבן הוקמה בשנת 1970, והיא קמעונאית בינלאומית מובילה בתחום האופנה, אביזרים, עיצוב הבית ועוד, הפועלת בארה"ב, בקנדה ובאירופה תחת המותגים Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People. החברה מפעילה מעל 500 חנויות וכ-1,400 נקודות מכירה ברחבי העולם. הכנסות החברה בשנת 2016 הסתכמו לכ- 3.5 מיליארד דולר, ושיעור הרווח התפעולי עמד על כ-11% מהמכירות. מטה החברה נמצא בפילדלפיה.

שלושת המותגים של החברה שיגיע לישראל הם: אורבן אאוטפיטרס - מותג אופנת נשים, גברים, אביזרים ומוצרים לבית, הנמכר בכ-200 חנויות ברחבי העולם (מתוכן כ-43 באירופה); אנתרופולוגי - מותג אופנה להלבשה, תכשיטים, ריהוט לבית ומוצרי טיפוח ועיצו,ב הנמכר במעל 200 חנויות בעולם (מתוכן כ-13 חנויות באירופה); ופרי פיפל - מותג אופנה לבגדי נשים, אביזרים, נעליים, בגדי ים ומוצרי טיפוח, המפעיל כ-125 חנויות בארה"ב ובקנדה ונמכר במעל 1,400 נקודות מכירה ברחבי העולם.