רותם דנון מונה לעורך "אולפן שישי" במקום איתי דנקנר

דנון משמש בשנים האחרונות כעורך מגזין "ליברל" - תפקיד אותו הוא ימשיך למלא גם כעת - וכעורך "תוכנית הלילה" בחדשות 2 ■ דנקנר יישאר בחברות החדשות וימונה למנהל הפיתוח העסקי

רותם דנון / צילום: איל יצהר
רותם דנון / צילום: איל יצהר

רותם דנון מונה לעורך "אולפן שישי" של חדשות 2. דנון יחליף בתפקיד את איתי דנקנר, שמכהן בתפקיד ב-4.5 השנים האחרונות, מאז 2013.

בשנים האחרונות עורך דנון את המגזין "ליברל" שבבעלותו של ליאוניד נבזלין, ובמקביל עורך גם את "תוכנית הלילה" של חדשות 2. דנון ימשיך גם כעת כעורך האחראי של המגזין "ליברל", אותו ייסד בתחילת 2014.

בעבר מילא דנון שורה של תפקידים בכירים בחדשות 2, ובהם עורך "תוכנית חיסכון" ועורך של משדרי בחירות ומשדרים מיוחדים. לפני כן הוא שימש כעורך מגזין "פירמה" של "גלובס", כראש מערכת החדשות, סמנכ"ל תוכן ועורך ראשי של אתר נענע10 וכמשנה לעורך ראשי וראש מערכת החדשות של אתר וואלה.

דנקנר משמש עורך "אולפן שישי" מאז מארס 2013, והוא ימונה כעת לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של חברת חדשות 2. לאחרונה הוצא דנקנר לחופשה מתפקידו כעורך התוכנית בעקבות כתבה שעסקה בישראלים שצורכים שירותי מין ברומניה, שעוררה ביקורת ציבורית חריפה גם על רקע הגילוי כי חלק מהאירועים שתועדו בכתבת "אולפן שישי" נעשו תוך מעורבות של צוות הכתבה והוצגו באופן שאינו תואם את המציאות.

דנקנר כתב אז לעובדים: "החלטתי להקדים את נסיעתי לטיפול רפואי בחו"ל, ועם שובי נמשיך להפיק לקחים מהאירוע הזה ונצא ממנו מחוזקים" - ואכן חזר בהמשך לתפקיד.

תחת דנקנר רשמה "אולפן שישי" הישגים עיתונאיים ראויים לציון, ובהם, בין היתר, ראיון ראשון לתקשורת הישראלית עם מרגל האטום מרדכי ואנונו; ראיון ראשון עם מאבטחו של יצחק רבין 20 שנים לאחר הירצחו של ראש הממשלה; חשיפת קלטות אהוד ברק שבהן הוא נשמע מספר בקולו על ההכנות לתקיפה באיראן ועל המאבקים בקבינט מול הדרג הצבאי; ועוד.