סטארט-אפ | פודקאסט

"לא רצינו סטארט-אפ שנמכור ב-300 מ' ד', אלא בהרבה יותר"

01/08: עופר בן נון, ארגוס • עופר בן-נון, מנכ"ל ארגוס, מספר כיצד הוא ושותפיו הקימו סטארט-אפ בתחום אבטחת הסייבר לתעשיית הרכב, גייסו 30 מיליון דולר ויצרו אינטראקציה עסקית עם ענקיות הרכב הגדולות בעולם

לפני שהקים את הסטארט-אפארגוס (Argus Cyber Security) וגייס עבורו כ-30 מיליון דולר, היתה לעופר בן-נון תפיסה לגבי סוג הסטארט-אפ שהוא מעוניין לבנות: "רצינו לייסד סטארט-אפ על בסיס 4 מרכיבים חשובים: משמעות אמיתית והשפעה על העולם, פוטנציאל עסקי, טכנולוגיה ייחודית, ויתרון תחרותי שלנו כישראלים".

בן-נון הקים בשנת 2013 את ארגוס, יחד עם זהר זיספאל, אורון לביא וירון גלולה. החברה העוסקת באבטחת סייבר לתעשיית הרכב, גייסה עד כה כ-30 מיליון דולר ומנהלת מערכות יחסים עסקיות עם ענקיות הרכב הגדולות בעולם.

במסגרת הפרק ה-8 של עוד פודקאסט התוכנית לסטארט-אפים ויזמים בתחילת הדרך, אמר בן נון כי "רצינו לייצר משהו בעל השפעה מהותית בעולם שפוגש בעיה גדולה. היה לנו חשוב שתהיה לו ודאות עסקית, שוק עם פוטנציאל - לא רצינו לבנות סטארט-אפ שנמכור ב-200 או 300 מיליון דולר, אלא בהרבה יותר. בנוסף, חיפשנו אתגר טכנולוגי מרגש ותחום שנוכל להיות בו טובים יותר מהבחור הכי חכם שמסיים היום את הארוורד. היה לנו ברור שהולכים על סייבר ואבטחת מערכות תקשורת מתקדמות ברכב".

כאמור, בן-נון ושותפיו ערכו מחקר על מספר ורטיקלים והגיעו לתחום הרכב. "כולם דיברו על הרכב האוטונומי, והבנו שיש שם פער טכנולוגי עצום - בין הצורך העתידי בסייבר, לידע, ליכולות ולחשיפה לנושא של יצרניות הרכב הגדולות. הבעיה הזו של אבטחת מידע לרכב ענתה על כל המרכיבים שחיפשנו בסטארט-אפ שלנו".

איך בנו בן-נון ושותפיו סטארט-אפ שגייס בתחום אבטחת הסייבר לתעשיית הרכב 30 מיליון דולר ויצרו אינטרקציה עסקית עם ענקיות הרכב הגדולות בעולם? האזינו לפרק ה-8 של עוד פודקאסט - וגלו.

*** "עוד פודקאסט" הינה תוכנית ליזמים בתחילת דרכים וכאלה המתעניינים ביזמות. במסגרת הפודקאסט, אנו מארחים דמויות מובילות בתעשיית הסטארט-אפים והחדשנות בישראל - לרבות משקיעי הון-סיכון, יזמים ואנשי מקצוע אחרים - בכדי לאפשר למאזינים מפגש בלתי אמצעי עמם. בחלק מהתוכניות, אנו מאפשרים גם לקהל הרחב לשאול את האורחים שאלות שמעניינות אותם.

*** הפודקאסט הינו בשיתוף מערכת "גלובס", ובתמיכת Samsung NEXT.

*** את "עוד פודקאסט" מנחים תום בר-אב ,מנהל השיווק והאקו-סיסטם ב-MassChallenge (האקסלרטור הגלובלי הגדול בעולם) וגיא קצוביץ' , מייסד-שותף ב-Splash Ventures (תוכנית האצה לסטארט-אפים ישראלים בלוס אנג'לס).