עם 5,000 מנויים בלבד: טריפל סי מציעה שבוע התנסות חינם

בסיום השבוע ניתן יהיה להתנתק מהשירות - או להתחבר ולשלם 50 שקל לחודש ■ "מציעים לצרכנים תחרות הוגנת ללא מכבש לחצים - הגיע הזמן פשוט להתחיל להתנסות ולבחור"

רמי נחום / צילום: דן נחום
רמי נחום / צילום: דן נחום

טריפל סי מנסה לנגוס בעוגת ספקיות שידורי הטלוויזיה ומציעה מבצע ששאול מענפים אחרים: מבצע של שבוע התנסות חינם ללא התחייבות. בסיום השבוע ניתן יהיה להתנתק מהשירות - או להתחבר ולשלם 50 שקל לחודש.

ההתחברות למסלול המכונה Try&Buy נעשית בממשק smart באתר האינטרנט www.smart.tv. כדי להתחבר לניסיון, יש להזין פרטים אישיים לקבלת שם משתמש וסיסמה, ולאחר מכן ההתחברות תיעשה מיידית. בתכני השידורים של טריפל סי ניתן לצפות בטלוויזיה ביתית חכמה, או באמצעות ממיר smart. ניתן לצפות גם במחשב, או בסמארטפון ובטאבלט, על ידי הורדת האפליקציה של smart.

מחיר החבילה שמציעה טריפל סי עומד על 50 שקל בחודש כאמור, והוא כולל צפייה בערוצים חיים ושירות VOD. יצוין כי בדומה לכל ההסכמים מול כל החברות ניתן להתנתק בכל מועד גם לאחר ההתקשרות - כאן הגימיק הוא שבוע ניסיון ללא התחייבות בסיומו, ולאחר טעימה ניתן להחליט האם להמשיך בשירות. כיום מספר הלקוחות של טריפל סי מונה כ-5,000 איש, כשעיקר התחרות שלה היא מול מסלולי טלוויזיה "רזים" ובמחירים זולים יחסית, דוגמת מסלולים שמציעה פרטנר, סלקום טי וי, והוט ויס בפורמט של מסלולי בסיס.

שירות הטלוויזיה של טריפל סי מתבסס כאמור על תשתית האינטרנט (IPTV) עם ממשק Web המאפשר צפייה ממכשירים סלולריים. אין חובה לשימוש בממיר בטלוויזיות חכמות, אולם ניתן לקבל ממיר במחיר של 10 שקל בחודש. השירות כולל את ערוצי התוכן הישראלים, ערוצים בינלאומיים וספריית סרטים וסדרות הכלולים במחיר, כולל תוכן מותאם לילדים. עוד כולל השירות הקלטה רציפה של כל הערוצים בענן 7 ימים אחורה - שירות דומה לזה שמציעה פרטנר (בטווח של שבועיים לאחור).

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, מסר: "smart ממשיכה לשים דגש על חוויית טלוויזיה לכל המשפחה תוך מתן שירות נוח, קל וזמין. אנו שמחים להמשיך להוביל את הצעת חבילת התוכן במחיר המשתלם והנמוך ביותר, תוך הרחבה הדרגתית של ערוצים נוספים. כמו Netflix, גם smart מאפשרת לצרכן הישראלי להתנסות בחוויית צפייה איכותית, זמינה וחדשנית מבלי להוציא אגורה לשווא מכיסו. דבר שאין לו אח ורע כיום, בתחום התחרותי של שירותי התוכן בישראל.

"אנו נשארים נאמנים לדרכנו ומציעים לצרכנים תחרות הוגנת ללא "מכבש לחצים"- הגיע הזמן פשוט להתחיל להתנסות ולבחור, באופן השקול והנכון ביותר".