קבוצת יפעת רוכשת את השליטה בחברת המחקר אדקיט

העסקה קיבלה השבוע את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, והיא אמורה לחזק את יכולות המחקר של הקבוצה, שמספקת מידע בנושאי מדיה, פרסום, יחסי ציבור ועוד

קבוצת יפעת הודיעה על רכישת השליטה בחברת המחקר אדקיט מידי חברת הגל החדש. העסקה קיבלה השבוע את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין, והיא אמורה לחזק את יכולות המחקר של הקבוצה, שמספקת מידע בנושאי מדיה, פרסום, יחסי ציבור ועוד.

אדקיט היא חברה שמעסיקה כ-70 אנליסטים, מומחי תוכן וחוקרים, שעל-פי אתרה רובם יוצאי חיל המודיעין. היא מבצעת עבודות מחקר ואיסוף גלובליות במספר שפות ובמתודולוגיה ייחודית, ועם לקוחותיה נמנים משרדי ממשלה וחברות גדולות כמו גוגל, טבע, yes, פרטנר ועוד.

קבוצת יפעת, שבשליטת משפחת בגס, מורכבת מ-5 חברות, ובהן יפעת מחקרי מדיה; חברת ויגו, החוקרת ומנתחת את המידע ברשתות החברתיות; חברת יפעת בקרת פרסום, המספקת מידע ונתונים על עולם הפרסום; וחברת יפעת מכרזים. הקבוצה מעסיקה כיום כ-300 עובדים.

לדברי מנכ"ל הקבוצה, גבי בגס, "רכישת אדקיט היא סינרגטית לפעילות האיסוף והמחקר התקשורתי של יפעת בארץ ובעולם. שירותי המחקר האסטרטגי שלה, לצד שירותי יפעת, יציידו לקוחות קיימים ופוטנציאליים ביתרון תחרותי וישרתו חברות רבות לצורכי צמיחה ופיתוח עסקי".

מטעמה של סלעית גרניט, מנכ"לית אדקיט, נמסר כי "שילוב הכוחות עם חברות קבוצת יפעת יאפשר לאדקיט להרחיב את יכולות המחקר והייעוץ הגלובלי שהיא מעניקה".