סלקום TV מחזקת את תחום הילדים: תעלה את ערוצי דיסני

אחרי שבשבוע שעבר הודיעה סלקום על העלאת ערוץ הילדים וערוץ לוגי של RGE, כעת יצטרפו לשירותיה גם ערוצי דיסני ודיסני ג'וניור

סלקום TV הודיעה היום (א') כי תצרף לשירות הטלוויזיה שלה שני ערוצים חדשים לילדים. ערוץ דיסני המיועד לילדים בגילאי 7 עד 13 וערוץ דיסני ג'וניור המיועד לגילאי 3 עד 6. מדובר בשני ערוצים פופולריים בתחום החשוב של תכני הילדים, שנחשב לאחד מחסמי המעבר בפני לקוחות של הוט ו-yes.

ההודעה של סלקום TV מגיעה לאחר שבשבוע שעבר היא הודיעה כי תעלה אצלה גם את שני הערוצים של RGE: ערוץ הילדים הוותיק והמוכר, וערוץ לוגי. שני הערוצים הללו כבר נכללים בשירות של המתחרה, פרטנר TV, אך דווקא שתי החברות הגדולות החליטו לוותר עליו. yes כבר עשתה זאת בתחילת השנה, כשהעלתה במקום הערוץ את yes Kidz שמופק על-ידי חיים סלוצקי, והוט צפויה לעשות זאת בראשית 2018.

הגורם הקריטי בדרך כלל בכל הנוגע לפופולריות של ערוצי הילדים בקרב הלקוחות הוא הפקות המקור החדשות, והוט ו-yes מנתבות לתחום - בין היתר בגלל המחויבות הרגולטורית שלהם - סכומים גבוהים של עשרות מיליוני שקלים בשנה.

ככל הנראה, פרטנר וסלקום צפויות להשקיע כעת בעצמן בהפקות מקור דרך סכומים שיעבירו לשני הערוצים של RGE, כשמצד אחד מדובר בבשורה חיובית על רקע העובדה שהן לא חייבות לעשות זאת, ומצד שני, ברור שנכון לעכשיו יהיה מדובר בסכומים קטנים יחסית, אם בכלל.

תכני ערוץ הילדים ותכני ערוצי דיסני ישולבו גם בספריית ה-VOD של סלקום מבלי שיגבה עבורם תשלום נוסף, בניגוד למצב בהוט וביס.

יניב גרינוולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בסלקום מסר היום כי "מדובר בכמות ענקית של תוכן ילדים איכותי, גם בערוצים וגם ב-VOD. שני ערוצים אלו ומאות התכנים המדהימים של דיסני ב-VOD זמינים החל מהיום ללא עלות נוספת".

גיא קרני, מנכ"ל ערוצי דיסני בישראל ובמדינות האזור, מסר: "אנו שמחים להשיק את ערוץ דיסני וערוץ דיסני ג'וניור בסלקום TV. ערוצי הטלוויזיה של דיסני מזמינים הורים וילדים לחוויית צפייה משפחתית, הודות לתכנים האיכותיים והבטוחים המשודרים בהם".