לא לעשירים בלבד: כך תרכשו לעצמכם את העט הטוב בעולם

לאחר קמפיין מוצלח בקיקסטארטר שהביא לעולם את עט הקוסמוס, פותחת כעת חברת Stilform בקמפיין נוסף שמציג את "עט הכתיבה הטוב בעולם" ■ העט החדש עשוי מטיטניום דרגה 5 ומגיע עם מנגנון מגנטי מובנה המעניק לו תנועה  חלקה במיוחד ■ ומה לגבי המחיר?

לאחר קמפיין מוצלח בקיקסטארטר שהביא לעולם את עט הקוסמוס, כמוהו יש כעת רק 3,000 בעולם, כעת חברת סטיל פורם (Stilform) מוציאה קמפיין נוסף שמתיימר להציג שוב את עט הכתיבה הטוב בעולם - לא פחות ולא יותר.

קוראים לו "קוסמוס טיטאן" (KOSMOS Titan), וכשמו כן הוא: העט עשוי מטיטניום דרגה 5, חומר המתאפיין בעמידות גבוהה במיוחד מפני שריטות ומכות. העט מגיע עם מנגנון מגנטי מובנה אשר מעניק לו תנועה מעודנת וחלקה עוד יותר מזאת שהייתה בגרסה הקודמת. המילוי של העט הוא מילוי פרקר מסוג G2, שניתן להחלפה לגדלים שונים.

העט ודאי טוב ומעוצב ברמה גבוה, אבל סיפור האמיתי של העט לטעמנו הוא לאוודווקא האיכות של הדיו או החומרים, אלא עצם העובדה שיש לו ביקוש מדהים למדי, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר לכאורה במוצר השייך באופן מובהק למאה הקודמת ובטח לזה שלפני עידן הטאצ'.

ייתכן כי מדובר בפריט לאספנים וחובבי הז'אנר, אבל אי-אפשר שלא להתרשם מכך שהחברה הציבה לעצמה יעד גיוס לקמפיין הנוכחי בקיקסטארטר של 9,500 אירו, כשנכון לכתיבת שורות אלו, וכשנותרו עוד כשבועיים לתום הקמפיין, הגיוס כבר עומד על למעלה מ-85,000 אירו.

אז למי מכם שמתגעגע לתחושה של הדיו והנייר ורוצה לרכוש לעצמו את העט שמגיע בגרסת אלומיניום וגירסת טיטניום, נוכל לספר שמחירו עומד על 45 אירו לגרסת האלומיניום ו-89 אירו לגרסת הטיטניום. המשלוח צפוי לינואר 2018.