וונטייז מזנקת ב-6%: חתמה על הסכם עם LG בברזיל ומקסיקו

ההפצה תבוצע באמצעות הטמעה מראש של אפליקציית SmartVOD של וונטייז בטלוויזיות החכמות של LG הנמכרות במדינות אלה, וכן באמצעות דחיפה מקוונת למכשיר הלקוח בדרך של עדכון תוכנה לטלוויזיות הקיימות כבר בשוק

נועם יוספידיס, המנכ"ל והיו"ר / צילום: מצגת החברה
נועם יוספידיס, המנכ"ל והיו"ר / צילום: מצגת החברה

חברת וונטייז , הפועלת בתחום של אספקת תוכני וידאו דיגיטלי לפי דרישה עבור מכשירי מובייל וטלוויזיות חכמות, מרחיבה את הפעילות באמריקה הלטינית.

החברה, אותה מנהל נועם יוספידיס, דיווחה היום (א') לבורסה כי חתמה עם LG הקוריאנית על תוספת להסכם ההפצה הקיים ביניהן, הכוללת את הרחבת שירות SmartVOD של החברה ולפיו יופצו שירותי החברה גם במקסיקו ובברזיל.

ההפצה תבוצע באמצעות הטמעה מראש של אפליקציית SmartVOD של וונטייז בטלוויזיות החכמות של LG הנמכרות במדינות אלה, וכן באמצעות דחיפה מקוונת (Push) למכשיר הלקוח בדרך של עדכון תוכנה (Software Update) לטלוויזיות הקיימות כבר בשוק.

כמו כן תקדם LG את האפליקציה במסגרת מסך התכנים הראשי בתוך הטלוויזיות החכמות (Premium Placement).

להערכת החברה, קיימות בברזיל ומקסיקו כ-10 מיליון טלויזיות חכמות מסוג LG המהוות קהל יעד פוטנציאלי לצריכת תכני שירות SmartVOD. קהל זה צפוי להתווסף למעל 2.2 מיליון משתמשים בשירות, הקיימים כיום במסגרת הסכם הפצה דומה של החברה עם חברת סמסונג בברזיל.

בוונטייז מעריכים כי הסכם ההפצה החדש עם LG יניב לחברה תוספת הכנסות של כמיליון דולר מהפעילות בברזיל ומקסיקו בשנת 2018.

מניית וונטייז מגיבה להודעה בעלייה ניכרת ומשלימה התקדמות של 20% בחודש האחרון. שוויה של החברה בבורסה עומד על 42 מיליון שקל.

בתחילת החודש זכתה וונטייז להמלצה חיובית מהאנליסטים של חברת המחקר "פרוסט אנד סוליבן", שהציבו למניה מחיר יעד של 1.86 שקלים (גבוה ב-56% ממחיר המניה בבורסה כעת).

וונטייז דיווחה באפריל השנה על הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה עם חברת טריפל סי, הפועלת בתחום של מחשוב ענן למגזר העסקי וכספקית אינטרנט ללקוחות פרטיים, וב"פרוסט אנד סוליבן" העריכו כי בעקבות ההסכם, הכנסות וונטייז יזנקו מ-728 אלף דולר ב-2016 לכ-3.7 מיליון דולר השנה וכ-7.3 מיליון דולר ב-2018.

ההכנסות מהפעילות בישראל, העריכו האנליסטים, יסתכמו השנה בכמיליון דולר ובשנה הבאה בכ-2.3 מיליון דולר. ההפסד התפעולי של החברה יצטמצם להערכתם מ-5.7 מיליון דולר אשתקד ל-3.2 מיליון דולר השנה וכ-2.5 מיליון דולר ב-2018.