רגע לפני הסערה: קשת שולטת בטבלת הרייטינג בשבוע החגים

3 מתוך 4 התוכניות המובילות בטבלת הרייטינג השבועית שייכות לקשת, גם על רקע מועדי החגים ■ משחק הכדורגל בין ישראל לספרד הפך למשדר הנצפה ביותר בתאגיד השידור "כאן"

חדשות סוף השבוע / צילום מסך
חדשות סוף השבוע / צילום מסך

הקלישאה על השקט שלפני הסערה מתאימה היטב לשבוע החגים המנומנם שעבר עלינו. ממש בקרוב, ב-1 בנובמבר, ייצאו סוף-סוף רשת וקשת לערוצים נפרדים, והמלחמה האמיתית על הרייטינג תתחיל. עוד לפני כן, כבר בשבוע הנוכחי, תשיק רשת עונה חדשה של שתי תוכניות ריאליטי גדולות - "אקס פקטור" ו"המירוץ למיליון" - שאמורות להיות כלי נשק מרכזיים שלה בעידן שאחרי הפיצול (קשת תעלה עונה חדשה של "מאסטר שף" ביום ראשון הבא).

אבל השבוע אנחנו עדיין עם המודל הישן והמוכר, שבו שתי הזכייניות חולקות ביניהן את ימי השבוע, ושוב ימי השידור המרכזיים של רשת נפגעים ממועדי החגים. קשת אמנם מנצלת זאת הפעם כדי להכניס 4 תוכניות בלבד לעשירייה, אך שלוש מתוכן מתברגות בארבעת המקומות הראשונים.

מי שממשיכה להתברג בראש הטבלה, שבוע רביעי ברציפות, היא "דייט ראשון" בהנחיית קורין גדעון, ששוב איבדה כמה עשיריות אחוז, ל-19.7%, שהספיקו לה כדי לשמור על ההובלה. השעשועון "מי יכול על ישראל" והדוקו-ריאליטי "המתמחים" התברגו במקומות השלישי והרביעי, ותוכנית לקט של "ארץ נהדרת" נכנסה למקום העשירי.

אצל רשת, אחרי שבועיים מחוץ לטבלה, "הכול הולך", המשודרת במוצאי החגים, הצליחה לחזור אליה עם נתון לא גבוה של 14.4% (מקום שביעי). בנוסף לה התוכנית "מצעד 13" נכנסה לדירוג עם 12.5% (מקום תשיעי).

בתאגיד השידור "כאן" שידרו בשבוע החולף את המשדר הנצפה ביותר שלהם מאז עלו לאוויר: משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל וספרד, שרשם נתון של 15.3% והתברג במקום השישי בטבלה השבועית.

חדשות בסוף השבוע: ביום שישי, "שישי" עם אילה חסון בערוץ 10 רשמה נתון נאה עבורה של 9.1% ובעיקר הצליחה כמעט להיצמד ל"אולפן שישי" המתחרה, שהסתפקה ב-11.7% - הפער הקטן ביותר בין התוכניות עד כה.

בשבת הגיעה "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 לנתון של 17.9% (מקום שני בטבלה) וגם הפכה לתוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף בהיבט של צפיית פרטים, עם למעלה מחצי מיליון צופים. "המגזין" בערוץ 10, לעומתה, רשמה נתון של 8.3%. 

רייטינג
 רייטינג