ברונו לנדסברג, מייסד חברת סנו, הלך לעולמו בגיל 97

לנדסברג הקים את סנו ב-1964 והוביל אותה כמנכ"ל ואחר-כך כיו"ר, עד לפני כ-4 שנים, אז פרש מכל תפקידיו בחברה ■ זכה במהלך השנים בפרסים רבים על תרומתו לכלכלה הישראלית

ברונו לנדסברג / צילום: יונתן בלום
ברונו לנדסברג / צילום: יונתן בלום

ברונו לנדסברג, מייסד חברת סנו, נפטר היום בגיל 97. לנדסברג הקים את חברת סנו בשנת 1964 והוביל אותה כמנכ"ל ואחר-כך כיו"ר, עד לפני כ-4 שנים, אז פרש מכל תפקידיו בחברה.

במהלך השנים זכה לנדסברג בפרסים רבים על תרומתו לכלכלה הישראלית ובין היתר זכה בפרס התעשייה של התאחדות התעשיינים ובפרס מפעל חיים של איגוד השיווק הישראלי.

סנו, שמשמעותה "בריא" בלטינית, ייצרה בתחילה חומרים לניקוי אסלות. לנדסברג זיהה מוקדם את הצורך של הצרכן הישראלי במגוון רחב של מוצרי ניקיון והגיינה לשימושים שונים לטיפוח הבית ובנה חברה שייצרה ושיווקה, תחת מותג אחד - סנו, מגוון רחב מאד של מוצרים, במחירים שווים לכל כיס.

תחת הנהגתו סנו הפכה בתוך שנים לא רבות לחברה שמוצריה נמצאים בכל בית בישראל. בשנות ה-80 הונפקה חברת סנו, ומאז נסחרות מניותיה בבורסה בתל-אביב.

לנדסברג נולד ב-1920 ברומניה בעיר צ'רנוביץ' ועלה לישראל בשנות ה-20 לחייו עם משפחתו הצעירה. לנדסברג הותיר אחריו במותו בן, 4 נכדים ו-8 נינים.