רשת מגייסת את העיתונאים עמוס הראל ואבי יששכרוף

השניים ישמשו כפרשנים ופאנליסטים בתוכניות האקטואליה החדשות והמתחדשות של הזכיינית ■ הראל הוא הפרשן הצבאי של "הארץ", יששכרוף הוא פרשן וואלה לענייני ערבים, ושניהם ימשיכו במקביל גם בתפקידיהם הנוכחיים

אבי יששכרוף / צילום: תמר מצפי
אבי יששכרוף / צילום: תמר מצפי

הזכייניות ממשיכות לגייס עיתונאים לתוכניות האקטואליה החדשות שלהן, על רקע העובדה שאחרי פיצול ערוץ 2 הן לא יוכלו לשלב את עיתונאי חדשות 2 בתוכניות.

קשת כבר עלתה אתמול (א') עם המשדר הראשון של התוכנית "חדשות הבוקר" בהגשת ניב רסקין, שכפי שפורסם ב"גלובס" כוללת שורה של עיתונאים שמשמשים כפרשנים ופאנליסטים. במקביל, גם ברשת נערכים לחזק את תוכנית האקטואליה החדשה, "לפני החדשות", בהגשת אודי סגל ולוסי אהריש, ואת תוכנית הבוקר הוותיקה, שתעבור גם היא שינוי.

ל"גלובס" נודע כי לתוכנית "לפני החדשות", שתעלה לאוויר בעוד יומיים, גויסו כפרשנים העיתונאים עמוס הראל ואבי יששכרוף.

הראל, זוכה פרס סוקולוב, הוא הפרשן לענייני צבא של עיתון "הארץ", והוא ימשיך כמובן במקביל גם בתפקידו זה.

יששכרוף משמש כפרשן לענייני העולם הערבי באתר וואלה, וגם הוא ימשיך בתפקיד זה במקביל. יששכרוף ייטול חלק כפרשן גם בתוכנית הבוקר של רשת, שתעבור בקרוב להנחיה של 4 מנחים, כשאל אברי גלעד והילה קורח, המגישים הנוכחיים, יצטרפו גם אלעד זוהר ומיה זיו-וולף.

הראל ויששכרוף שיתפו בעבר פעולה בכתבות משותפות רבות שפרסמו בעיתון "הארץ", והשניים אף פרסמו יחד שני ספרים שעסקו באינתיפאדה השנייה ובמלחמת לבנון השנייה. יששכרוף הוא גם אחד משני היוצרים של סדרת הטלוויזיה המצליחה "פאודה".