שטראוס נכנסת לנתב"ג: תפעיל בית קפה בטרמינל 3

שטראוס נכנסת לשטחי המסחר בנתב"ג: החברה זכתה במכרז להפעלת בית קפה בזרוע E, הזרוע החדשה הממוקמת בטרמינל 3

הצעת חברת שטראוס במכרז עמדה על הנחה של 20% במחיר לצרכן על סל המוצרים הבסיסי שקבעה רשות שדות התעופה כתנאי להגשת מועמדות למכרז. כך, מחיר לכוס אספרסו יעמוד על 6.4 שקלים, בקבוק מים מינרלים יעלה 6.4 שקלים, והמחיר לכוס קפוצ'ינו או לקרואסון חמאה יעמוד על 8 שקלים.

שאר המוצרים לא מוזכרים כתנאי במכרז של רשות שדות התעופה. שחקנית נוספת שנכנסת למתחם הקניות והמסחר בנתב"ג כבר בתחילת חודש נובמבר, היא החברה הבריטית SSP GroUp - אחת מהמובילות בעולם בתחום ההסעדה ובתי הקפה בנמלי תעופה. לחברה כ-2000 נקודות הסעדה בנמלי תעופה שונים בעולם.

החברה הבריטית זכתה במכרז מחיר מטרה של רשות שדות התעופה להפעלת שני בתי קפה חלביים בטרמינל 3 האחד, האחד ימוקם במקום המרכזי ביותר בכניסה ל"דיוטיפרי" ובית קפה נוסף ימוקם בזרוע D בטרמינל 3.

SSP תציע לנוסעים מחירים המשקפים הנחה של 22% על סל המוצרים הבסיסי שקבעה רשות שדות התעופה במכרז כך, שמחיר כוס קפה - אספרסו יעמוד על 6.25 שקל, בקבוק מים יעלה 6.25 שקל, כוס קפוצ'ינו או קרואסון חמאה יעלה 7.80 שקל - אלו המחירים שהציגה הרשת במכרז אולם יש לציין כי לפי החוק היות ומטבע של 5 אגורות כבר יצא מסל המטבעות, המחיר יעוגל מטה בתשלום מזומן.

עוד נקבע בתנאי ההתקשרות כי SSP תשקיע בשדרוג בתי הקפה בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל . הרשת תחליף את בית הקפה של הרשת קפה ג'ו שמסיימת את חוזה ההתקשרות בנתב"ג ב 31.10.17.

תנועת הנוסעים בנמל התעופה בן-גוריון צפויה השנה לעבור את ה 20 מיליון נוסעים. בנמל התעופה בן-גוריון פועלים 24 בתי קפה ומתחמי הסעדה.