הג'וב של החיים שלכם – לטייל בעולם ולקבל על זה כסף

"ניו-יורק טיימס" פרסם מודעת דרושים, כנראה לאחת העבודות שרבים חולמים עליה בעולם התקשורת ובכלל ■ העיתון הוותיק מחפש טייל שאפתן אחד שיצא למסע ממומן על חשבון העיתון, נוסף על משכורת שמנמנה ■ כל הפרטים בווידאו

חופשה חלומית, אקזוטית/ צילום: שאטרסטוק
חופשה חלומית, אקזוטית/ צילום: שאטרסטוק

לפני יומיים פרסם ה"ניו-יורק טיימס" מודעת דרושים, כנראה לאחת העבודות שרבים חולמים עליה בעולם התקשורת ובכלל. על-פי תוכן המודעה, בכל שנה העיתון ממליץ על 52 יעדים שכדי לבקר בהם, מקום אחד בכל שבוע.

העיתון הוותיק מחפש טייל שאפתן אחד שיצא למסע ממומן על חשבון העיתון, נוסף על משכורת שמנמנה. בתיאור המשרה כתוב כך: "אנחנו מחפשים כתב שייסע לכל היעדים ברשימה שלנו ויספר לנו את הסיפור של מקום ושל החיים שיפגוש בדרך. המועמד האידאלי הוא תלמיד נצחי של החיים ומתעד פיקח של העולם. האדם הזה צריך שיהיה לו דרכון שחוק, יכולת לצנוח אל מקום חדש לזקק את המהות שלו וליצור סיפורים מרתקים במילים ותמונות", לשון המודעה.

בעיתון מדגישים כי דרישות התפקיד מצריכות ניסיון בעולם התקשורת, אנגלית שוטפת, ידע בשפות נוספות, מומחיות ברשתות חברתיות ומיומנות גבוהה בתפעול מכשירים דיגיטליים. כמו כן, חשוב לזכור התחייבות לשנה מלאה של עבודה.

על-פי עורכת מדור התיירות של העיתון, מוניקה דראק, נכון להיום ענו למודעת הדרושים מעל ל-3,100 איש, כשחלק נכבד מהם אינו מציג רקע של עיתונות.

המשרה עדיין לא אוישה, כך שאם טיול באתרי הטיולים הנחשקים בעולם במשך שנה שלמה מדבר אליכם, ואתם מאמינים שיש לכם את כל הכישורים המוזכרים - אתם עדיין יכולים לשלוח קורות חיים ל"ניו-יורק טיימס" דרך האתר של העיתון - ומי יודע, אולי תצליחו להשיג את הג'וב של החיים שלכם. שיהיה בהצלחה.