יציבות בסיום המסחר בוול סטריט; טבע איבדה עוד כ-6%

הנשיא טראמפ ממשיך במסעו באסיה ■ בין המדווחות היום: רויאל קריביאן וסנאפ ■ טאואר פרסמה תוצאות כספיות - וסיפקה תחזיות פושרות לרבעון האחרון של השנה

וול סטריט אירופה / צילום: בלומברג
וול סטריט אירופה / צילום: בלומברג

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ג') ביציבות עם נטייה לירידות שערים, על רקע מגמה דומה שסגרה את בורסות אירופה ונעילה חיובית הבוקר באסיה.

 

נשיא ארה"ב טראמפ ממשיך במסעו באסיה. היום נשא טראמפ דברים ואמר כי על העולם לנקוט פעולות נגד האיומים של צפון קוריאה. טראמפ הוסיף כי ארה"ב מוכנה להפעלת מגוון יכולות צבאיות על מנת להגן על עצמה ועל בנות בריתה במזרח הרחוק.

"הזחילה למעלה בנכסי סיכון נמשכת. כל ירידה תוך-יומית נתמכת, וכל החדשות בשווקים בקושי מייצרות זיעה אצל השוורים", ציינו ב-IG.

לאחר מספר ימי עליות, ירד היום מחיר הנפט, ירידה שמיוחסת להודעה של אופ"ק לפיה תעשיית הנפט צריכה לקחת בחשבון את תעשיית פצלי השמן.

עונת הדוחות בעיצומה, והיום דיווחו רויאל קריביאן קרוזס , ואליאנט וסיוורלד. לאחר הנעילה יקבלו המשקיעים את התוצאות הכספיות של סנאפ  ומריוט.

טאואר ריכזה עניין לאחר שסיכמה היום את הרבעון השלישי של השנה עם עלייה בשורת ההכנסות והרווח, אך סיפקה תחזית מכירות פושרת לרבעון האחרון של השנה. [לסיפור המלא]

מניות פרייסליין  וטריפאדוויזר  ריכזו עניין לאחר שדיווחו אמש על תוצאות כספיות שאכזבו את השוק. בנוסף, 2 החברות מתכננות להעלות את ההוצאות על פרסום.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]