עלייה ברווחי טאואר ברבעון השלישי; ההכנסות בצפי - 355 מ' ד'

רווחי טאואר ברבעון החולף הסתכמו ב-55 מיליון דולר ■ מספקת תחזית מכירות לרבעון הרביעי - 358 מיליון דולר, מעט מתחת לצפי המוקדם בוול סטריט ל-358.88 מיליון דולר

ראסל אלוואנגר / צילום: איל יצהר
ראסל אלוואנגר / צילום: איל יצהר

טאואר  מסכמת הבוקר (ג') את הרבעון השלישי של השנה, עם עלייה של 9% בהכנסות לשיא של 355 מיליון דולר, לעומת תחזית מוקדמת למכירות בהיקף 355.16 מיליון דולר. 

הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2017 הסתכם ב-55 מיליון דולר או 54 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי בסך 51 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2016, מעל התחזיות המוקדמות בשוק.

תזרים המזומנים החופשי הסתכם ברמת שיא ברבעון השלישי בסך 62 מיליון דולר, אשר מורכב מתזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת ברמת שיא בסך 104 מיליון דולר והשקעה ברכוש קבוע, נטו בסך 42 מיליון דולר.

במועד פרסום התוצאות הכספיות, מספקת החברה תחזית מכירות לרבעון הרביעי השנה - 358 מיליון דולר, מעט מתחת לצפי המוקדם בוול סטריט למכירות של 358.88 מיליון דולר.

מנכ"ל החברה, ראסל אלוואנגר, ציין כי "אנו שמחים לראות צמיחה הן במכירות והן ברווח הנקי, כאשר שיעור הגידול ברווח הנקי גבוה אף יותר משיעור הצמיחה במכירות, עובדה שבזכותה אנו מצליחים לייצר ערך תוספתי עבור לקוחות החברה ובעלי המניות שלה. במהלך החודשים האחרונים, הודענו על שתי עסקאות שיזמנו בסין מתוך מספר יוזמות בסין, כמו גם על מספר פעילויות חשובות בשוק הרכב לרבות הטכנולוגיות שאנו מציעים ושיתופי פעולה עם לקוחות מובילים. פעילויות אלה, בשילוב עם פיתוחים אסטרטגיים נוספים עם לקוחות החברה, שכוללים מספר טכנולוגיות פורצות דרך, מחזקים את המיצוב שלנו בשוק האנלוגי, מספקים יתרון תחרותי עבור לקוחותינו ומשמרים את מעמדנו כיצרנית השבבים המובילה בטכנולוגיות ייחודית".